مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در طرح آموزش تابستانه که به صورت رایگان برگزار می شود، بهترین معلم‌ها حضور دارند.

محمدرضا ابراهیمی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان گفت: دیروز و امروز گردهمایی روسای نواحی و مناطق ۴۱ گانه آموزش و پرورش به منظور هم اندیشی و هم افزایی برگزار و نقشه راه سال تحصیلی آینده ترسیم شد.

او درخصوص تأخیر در برگزاری گردهمایی فصل بهار گفت: در هر فصل گردهمایی روسای ادارت و نواحی را داریم که به دلیل سفر رئیس جمهور به اصفهان، گردهمایی ماه خرداد با یک ماه تأخیر برگزار شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گردهمایی بعدی مدیران نواحی آموزش و پرورش، ماه شهریور برگزار خواهد شد.

ابراهیمی معتقد است: در این جلسه کلیه روسای ادارات و گروه‌های اداره کل، نقشه راه را مشخص کرده بیانات خود را مطرح می‌کنند و پرسش و پاسخ انجام می‌شود؛ همچنین و دستورالعمل‌ها مورد بررسی قرار گرفته که این موضوع نشان دهنده هماهنگی بین نواحی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است.

او می‌گوید: در دو سال گذشته رویکرد آموزشی به واسطه کرونا تغییر کرد، اما از آنجا که از اول مهر هم مانند فروردین امسال به صورت حضوری در خدمت دانش آموزان خواهیم بود، نقشه راه در این خصوص، تبیین کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعتقاد دارد: جبران عقب ماندگی در مسائل آموزشی، تربیتی و پرورشی که دانش آموزان در دوره کرونا با آن مواجه شدند، از دغدغه‌های مهم آموزش و پرورش است.

او گفت: استفاده از فرصت تابستان تحت عنوان اوقات فراغت برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی و جبران عقب ماندگی‌های تحصیلی در طرحی با عنوان نصیب برابر آموزشی و تعمیق بخشی مسائل آموزشی، برای همه دانش آموزان از پایه اول دبستان تا یازدهم که نیاز به کلاس تقویتی دارند به مدت هشت هفته پیش بینی شده است.

ابراهیمی در خصوص چگونگی این طرح گفت: در این طرح که به صورت رایگان برگزار می‌شود از بهترین معلم‌ها استفاده می‌شود بنابراین همه دانش آموزانی که نیاز به این طرح دارند از این فرصت استفاده کنند، زیرا نمرات آن‌ها در این دوره جایگزین نمرات خرداد می‌شود.

او گفت: مهم‌ترین دستاورد این گردهمایی هم افزایی، بین روسای نواحی آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات یکدیگر، ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای کیفیت مسائل پرورشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.