معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال فرآیند ثبت‌نام‌های دانش‌آموزان در مدارس با جدیت و شفافیت ایجاد می‌شود.

محسن پاینده گفت: امسال در بحث ثبت نام دانش آموزان موضوع محدوده بندی برای مدارس ابتدایی و متوسطه اول، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته برای متوسطه دوم و مشارکت مالی اولیا برای آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او می‌گوید: به تمام مدارس شهرستان اردستان تأکید کردیم فقط مجاز به دریافت هزینه کتاب، بیمه دانش‌آموزی و مجلات رشد با قیمت‌های مصوب کشوری هستند، امسال در مدارس به اجبار هیچ مبلغی از اولیا دریافت نخواهد شد، ولی اولیا برای ارتقاء سطح آموزشی و تجهیزاتی مدرسه به اختیار می‌توانند در پرداخت مبالغی مشارکت کنند.

پاینده گفت: امسال تمام مراحل ثبت نام دانش آموزان باید شفاف‌سازی شودو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال فرآیند ثبت‌نام‌های دانش‌آموزان در مدارس با جدیت و شفافیت ایجاد می‌شود و جایی برای پاسخگویی به شکایات مردم در نظر گرفته شده است.

به گفته او تمام مدیران مدارس موظف هستند جهت دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و ثبت شکایات احتمالی اولیا از مدارس، با ایجاد و ساخت کیو آر کد، روند نظارت همگانی را تسهیل بخشند. همچنین اولیا می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با شماره تماس ۵۴۲۴۳۰۴۸ معاونت ارزیابی و پاسخگویی به شکایات مدیریت آموزش و پرورش اردستان یا سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به نشانی shekayat.medu.ir در میان بگذارند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش اردستان با اشاره به شروع فرایند ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستان، گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه‌های تحصیلی انجام شده، ولی دانش آموزان کلاس اولی و پیش دبستانی در حال سنجش هستند که با بررسی‌های انجام شده ثبت نام کلاس اولی‌ها امسال حدود ۵ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.