تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ با لباس قرمز برابر ایتالیا بازی خواهد کرد.

 

علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: زایتسف که هفته اول و دوم نبود، این هفته به تیم ایتالیا اضافه شده است. و بازیکن باتجربه‌ای است. اسم سه بازیکن در بولتن مسابقات هست که بالای ۱۰۰ بازی ملی دارند، اما زایتسف ۲۰۰ بازی دارد که تجربه ملی‌اش را می‌رساند.

 تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در دومین‌‌ مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا خواهد رفت و در این دیدار ملی‌پوشان کشورمان با لباس قرمز برای اعضای تیم و سرمه‌ای برای لیبروها حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: درست است که جیانلی جوان است، اما تعداد بازی‌های ملی‌اش بالای ۱۰۰ مسابقه است. تیم ایتالیا با عملکرد خیلی خوب لهستان را شکست داده و ایران دومین تیمی است که لهستان را برده است. تمرکز ایتالیایی‌ها بر دفاع روی تور است و سرویس و پاسور‌های خیلی خوبی دارد. جیانلی و اسبرتولی در ساید اوت تبحر دارند و تیم ایتالیا در سرویس‌های تبدیل موجی به پرشی و برعکس مهارت دارد.

حمله ها را به امتیاز تبدیل می کنیم

این دیدار بیست‌و‌پنجمین جدال رسمی تیم‌های ملی ایران و ایتالیا در تاریخ محسوب می‌شود که هشت بار فاتح آن ملی‌پوشان کشورمان بوده‌اند و ایتالیا هم ۱۶ پیروزی در مصاف با ایران به دست آورده است.

طلوع کیان گفت:  اگر ایران به عنوان تیم هشتم به مرحله نهایی صعود کند در مرحله یک چهارم نهایی دوباره با ایتالیا در بولونیا روبرو خواهد شد، چرا که ایتالیا تیم اول جدول است و با تیم هشتم بازی دارد و به همین دلیل بازی با ایتالیا برای ایران خیلی مهم است. ان شالله بچه‌ها تحربه خوبی به‌دست آورند و با دفاع مستحکم بتوانیم توپ هایمان را در حمله تبدیل به امتیاز کنیم. همه تلاشمان را می‌کنیم، چیزی هم کم نداریم. بتوانیم مثل دوره‌های قبل اروپایی‌ها را شکست دهیم، فکر می‌کنم اتفاق خوبی برای والیبال ایران می‌افتد.

وضعیت مصدومیت جلوه 

دستیار بهروز عطایی درباره مصدومان تیم ملی هم گفت: نظر نهایی درباره جلوه را پزشک تیم می‌دهد. هنوز معلوم نیست که به بازی می‌رسد یا نه. اوحتی در تمرین روز گذشته وزنه زد.

 مهدی جلوه در بازی با لهستان مچ پایش پیچید و به خاطر درد از بازی خارج شد و شریفی در بازی برابر لهستان افت فشار داشت. 

اولین برد لهستان در خاک خودش روحیه بچه ها را ساخت 

عطایی گفت: بچه‌ها بعداز ۸ بازی در هفته اول و دوم لیگ ملت ها، کم کم به خودباوری رسیدند، مشکل این بود که تبم ایران در بازی با اروپایی‌ها برد نداشت، نه هفته اول مقابل هلند و نه هفته دوم مقابل بلغارستان، بنابراین شکست لهستان در این هفته اتفاق خوبی بود. فکر می‌کنم برای اولین بار لهستان را در خاک خودش شکست دادیم. من هرچه چک کردم و حتی پرسیدم ندیدم که برد‌های قبلی در خاک لهستان باشد، در آمریکا، ارومیه و آزادی و ایتالیا برده بودیم، اما در لهستان نه.

مردان والیبال ایران پس از مصاف ایتالیا، درروزهای آتی به دیدار اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۷:۰۷ ۱۶ تير ۱۴۰۱
از شش نفر داخل زمین در برابر تیم قدرتمند ایتالیا چهار نفر آنها در حد باشگاهی هم نیستند حد زده اند بیشتراز این که هستند هم نمی روند زیرا استعدادشان همین است تردید نباید داشت با استفاده از ظرفیت بازیکنان استفاده نشده و مربی حرفه ای ایران عزیزمان در والیبال در جایگاه دوم یا سوم جهانی قرا می گیرد اما با این تیم فقط زنگ تفریح هست و نا امیدم کننده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۶ تير ۱۴۰۱
ان شاء الله امشب ایتالیا را هم می بریم. درود بر جوانان غیرتمند ما. البته مهم تلاش هست.
آخرین اخبار