عطایی گفت: تحت فشار بودن بچه ها را ساخت و آن ها تاکتیک پذیر تر شدند.

تیم ملی والیبال کشورمان دیشب در اولین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از پیروزی برابر لهستان گفت: پیروزی در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر کار ساده‌ای نبود و بازیکنانم توانستند با تحمل فشار تماشاگران بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند که جای تبریک دارد. خوشبختانه ویژگی‌های بازیکنان در ۸ مسابقه قبلی بیشتر مشخص شد و تحت فشار زیاد تاکتیک پذیرتر شدند. برخی از بازیکنانم بازی‌های کمی در این سطح از مسابقات انجام داده و نیاز دارند که در شرایط سخت خود را پیدا کنند.

نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی لهستان

 نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی لهستان گفت: ایران عالی بازی کرد و گاهی اوقات تیمی که در جدول رده‌بندی از حریف پایین‌تر است و این امکان را ندارد که به مرحله نهایی مسابقات صعود کند، با تمام آرزو‌های خود بازی می‌کند و این انگیزه‌ای فوق‌العاده‌ای به بازیکنان می‌دهد. بازی با ایران یک درس والیبالی به من داد، باید بازیکنانم را بهتر بشناسم و روی برخی نکات بیشتر کار کنم.


بيشتر بخوانيد


تیم ملی والیبال کشورمان با پیروزی که برابر لهستان به دست آورد ۱۴ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار دارد. ملی پوشان کشورمان در دومین بازی خود در لیگ ملت‌ها فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ باید رو در روی ایتالیا صدرنشین رقابت‌ها قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار