مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان از مجهز شدن ۸۴ درصد نانوایی های استان اصفهان به دستگاه های کارتخوان هوشمند فروش نان خبر داد.

محسن ضیایی گفت: چهار هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند که دستگاه کارتخوان هوشمند فروش نان در سه هزار و ۷۱۳ واحد از این شمار نصب شده است.

طرح نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در مابقی نانوایی‌های استان تا پایان تیر عملیاتی می‌شود.

اوبا اشاره به دلیل نصب نشدن دستگاه کارتخوان هوشمند در بعضی از نانوایی‌های استان گفت: نیاز به اخذ کد مالیاتی، خطای سیستمی و یا خطای شاپرک از جمله اشکالات در زمینه نصب نشدن دستگاه کارتخوان هوشمند در بعضی از نانوایی‌های استان اصفهان است.

این اقدام در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام شده است و با اجرای آن، ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌هاست.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر افزایش نیافتن نرخ قیمت نان در طرح عادلانه کردن توزیع یارانه ها، گفت: با اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان ایجاد نخواهد شد و مردم با هر کارت بانکی مانند گذشته می‌توانند به هر تعداد که لازم باشد نان خرید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.