مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان از انجام بالغ بر ۳۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و اقتصادی و تشکیل ۲هزار و ۸۳۱ پرونده تخلف با مجموع ارزش بیش از ۳۱۹ میلیارد ریال در ۳ ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و‌بلوچستان؛ ایرج حسن پور گفت: در ۳ ماهه ابتدایی امسال با محوریت حوزه ی بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ،گشت های مشترک نظارتی با سایر ارگان ها از قبیل اداره تعزیرات حکومتی استان، فرمانداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی، بسیج اصناف، مرکز بهداشت، اداره استاندارد، معاونت غذا و دارو و غیره … انجام شده است.

او گفت: تمرکز اصلی بازرسان در بازرسی های انجام شده بر روی انواع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم ، لاستیک خودرو، لوازم یدکی، روغن موتور و خدمات تعمیر اتومبیل، لوازم خانگی، خدمات مشاورین املاک، آهن آلات، سیمان و … بوده است.

 مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان گفت: در سطح استان و طی مدت اعلام شده ،تعداد ۳۲ هزار و ۷۷۲ بازرسی از واحد‌های صنفی و اقتصادی انجام شده که منجر به تشکیل  ۲هزار و ۸۳۱ پرونده تخلف با مجموع ارزش ۳۱۹ میلیارد و ۲۷ میلیون و ۶۴۳ هزار ریال شده است.

حسن پور گفت: تمامی پرونده های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان از مردم گرامی استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی و اقتصادی ، از جمله گران‌فروشی ،احتکار و ... مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۲۴ مرکز پاسخگویی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان جهت رسیدگی گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار