سرپرست فرمانداری زرند گفت: ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار به ۱۵۰ طرح مختلف آبرسانی، راه وشهرسازی ،برق رسانی، بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

سید رضا حسینی سرپرست فرمانداری زرند در کمیته برنامه ریزی این شهرستان که پیش از ظهر امروز با حضور نماینده کمیته برنامه ریزی استان، معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران و جمعی از مدیران اجرایی در فرمانداری برگزار شد گفت: این مبلغ اعتبار به ۱۵۰ طرح مختلف آبرسانی، راه و شهری و روستایی، ورزشی، فرهنگی، مذهبی، مسکن، کشاورزی، برق رسانی، بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری زرند گفت: اعتبارات تخصیص یافته نسبت به پارسال ۴۵ درصد افزایش یافته است.

او بیشترین اعتبارات را مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به آب شهری و روستایی اعلام کرد و گفت: ۸۰ در صد اعتبارات به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اختصاص داده شده است.

حسینی گفت: ۳۰ درصد اعتبارات به بخش حمل و نقل شهری و روستایی اختصاص یافته است.

فرماندار زرند می گوید: با توجه به این رویه‌ای که در این شهرستان وجود دارد و همچنین حضور نماینده پرتلاش شهرستان در نشست‌ها امید است بتوانیم بیشتر از گذشته از این ظرفیت برای توسعه بیش از پیش شهرستان استفاده کرد.

حسینی نژاد همچتین خواستار پیگیری جدی مدیران شهرستان با هماهنگی ادارات کل در موضوع اقدام به موقع مبادله موافقت‌نامه‌ها شد لذا مدیران در راستای اجرای پروژه‌ها جدیت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با برنامه‌ریزی دقیق ضمن جذب به موقع اعتبارات، نظارت و کنترل دقیقی بر اجرای پروژه‌ها مدنظر قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار