فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان همدان منتشر شد.

دبیر استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت از انتشار فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان همدان خبرداد.

فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان همدان در ۷ محور است.

محمد برخوردار گفت: محور‌های این کنگره شامل بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورائی و شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین است.

دبیر استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در همدان گفت: فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در ۷ محور در استان همدان آغاز شده است.

او شعر دفاع مقدس و جنگ نرم را از دیگر محور‌های کنگره بیان کرد و ادامه داد: شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و شعر دفاع مقدس و نقش زنان نیز از محور‌های کنگره هستند.

مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور سال جاری است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همدان، بلوار شهید سلیمانی (بعثت) نرسیده به استانداری بین خیابان شکریه و هنرستان، دفتر مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به کدپستی ۶۵۱۶۷۵۴۹۵۷ ارسال کنند و یا آثار خود را به صورت فایل ورد به شماره واتساپ ۰۹۳۰۱۰۱۸۱۱ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار