شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مسیر توسعه همه‌جانبه را فراهم می‌کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان یک نهاد عمومی مسیر توسعه همه‌جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم کنند.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و دست‌یابی به شاخصه‌های شهری و روستا‌های توسعه‌یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تلاشگران این عرصه است که با برنامه‌ریزی علمی، مسیر توسعه همه‌جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به مناسبت ۱۴ تیرماه، روز شهرداری و دهیاری گفت: نام‌گذاری ۱۴ تیرماه به‌عنوان روز شهرداری و دهیاری توسط شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مهم‌ترین سیاست‌گذاری برای ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی بوده و مطمئنا نقش مدیریت شهری و همچنین مدیریت روستایی در فرآیند نظام مردم‌سالاری دینی، موجب ارتقای کیفیت خدمات شهری و روستایی گردیده است.

میرجعفریان می‌گوید: خدمات شبانه‌روزی اعضای شورای اسلامی، شهرداران و دهیاران و همچنین پرسنل ساعی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اردبیل شایسته تقدیر و تشکر است و به نوبه خود این روز را خدمت زحمت‌کشان عرصه شهرداری و دهیاری تبریک عرض می‌نمایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار