امیر اکرمی نیا گفت: خروج یکجانبه آمریکا از برجام باعث شد ایران با سرعت عقب ماندگی‌ها را جبران و برنامه غنی سازی را از ۳/۵ درصد به ۶۰ درصد برساند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان دوره عالی مرکز آموزش و پژوهش سپهبد شهید صیاد شیرازی با تأکید بر اینکه راهبرد فشار حداکثری دشمن شکست خورده است، گفت: امروز فعالیت های صلح آمیز هسته ای توسعه یافته، مقاومت در منطقه نهادینه شده و توانمندی موشکی ایران ارتقا پیدا کرده است.

وی افزود: بعد از برجام توان هسته ای کشور محدود شد اما بعد از خروج یکجانبه آمریکا از این توافق ایران توانست با سرعت عقب ماندگی ها را جبران و برنامه غنی سازی را از ۳.۵ درصد به ۶۰ درصد برساند و به همین دلایل امروز درمقابل آمریکا دست برتر را داریم.

امیر اکرمی نیا  خاطر نشان کرد: دکترین دفاعی ایران دستیابی به سلاح اتمی نبوده و سلاح اتمی کارکرد دوران جنگ سرد را ازدست داده است و امروز قدرت نرم و انسجام درونی ملت ایران مایه عزت و اقتدار است. 

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران بیان داشت: راهبرد کنونی امریکا طولانی کردن مذاکرات است تا با اعمال تحریم ها و عملیات روانی موجب اعتراضات و اغتشاشات خیابانی شود و از این طریق بتوانند به هدف خود برسد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن اشاره به رویکرد آمریکا در مذاکرات هسته ای تصریح کرد: آمریکا بسیار زیاده خواه بوده و حتی به فرض محال هم اگر در موضوع هسته ای تسلیم خواسته های این کشور شویم، بدنبال بهانه‌های دیگری ازجمله موضوعات موشکی، حقوق بشر، دموکراسی، تروریسم و... خواهند رفت، بنابراین تنها راه برون رفت کشور از مشکلات عدم اعتماد به آمریکا و تلاش برای قدرتمندتر کردن کشور است.  

وی با اشاره به اقدامات مناسب دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی، خاطرنشان کرد: ثمرات این اقدامات ارزنده در آینده نه چندان دور برای مردم آشکار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
به حول قوه الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۵ تير ۱۴۰۱
بله منم فکر میکنم امریکایی ها نقشه شورش در ایران را دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۱
یه سوال بدجوری ذهنم مشغول کرده چرا مسؤلین نمیخوان ما در حوزه های دیگه مثه دکترین دفاعی پیشرفت کنیم، اینو واقعاً نمیخوان نه که نتوانند، نمیخوان
آخرین اخبار