جانشین فرمانده کل سپاه گفت: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب آمریکا اعتراف می‌کند نه در مرکز آن که در برابر هیچ‌یک از اقصی نقاط دلدادگان انقلاب غلطی نکرده است.

پیش از این رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ فرمودند: یکی از مهمترین حوادث شیرین پارسال این بود که آمریکایی‌ها، در همین اواخر البته، آمدند اعتراف کردند، به زبان خودشان گفتند که ما در فشار حداکثری علیه ایران شکست خفت‌بار خوردیم.

در یک نمونه کریس مورفی، عضو مجلس سنای امریکا در یادداشتی برای مجله تایم بار دیگر از سیاست دولت پیشین امریکا در خروج از برجام انتقاد کرد و نوشت، شکست‌های ایجادشده در اثر این رویکرد چاره‌ای غیر از توافق با ایران برای «جو بایدن» باقی نگذاشته است.

سناتور امریکایی در این مقاله یادآوری کرده که رئیس جمهور سابق امریکا درحالی از برجام خارج شد که «ایران به وعده‌هایش پایبند مانده بود، بخش‌های زیادی از برنامه هسته‌ای خودش را محدود کرده و به بازرس‌ها اجازه ورود داده بود.»مورفی سپس با اشاره به مذاکرات جاری در وین می‌نویسد: «دولت بایدن در تلاش بوده ایران را به میز مذاکره برگرداند، اما  ایران به دلیل آنکه پیش‌تر زیر پایش خالی شده کاملاً بی‌میل است.»

سردار فدوی همچنین درباره شیوه و روش فعالیت‌های هنری و رسانه جبهه باطل گفت:  برای جبهه باطل واقعیت مهم نیست، آن چیزی که برای جبهه باطل مهم است تصویری است که از واقعیت می‌سازد و این روالی است که از دهه هفتاد آمریکایی‌ها در حال انجام آن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اوووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
بله درست می فرمایید شکمتان سیره بچه های شما بیکار نیستن از بودجه نفت هر چقدر بخواهید خرج دوستان عرب می کنید باید هم شعار بدین
France
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
کرونایاب چی شد برادر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
فقط سپاه روقبول دارم جونشون برا دفاع مملکت ارزش نداره بقیه ریزو درشت دزد تشریف دارن خدا لعنتشون کنه
Germany
7891
۲۰:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
کجایند سرخپوستان بی ادعای امریکا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
با این همه کارشناس و بودجه و وقتی که برا ایران گذاشته اگه بخاد اشتباه کرده باشه خوب خیلی بده تقریبا هیچ غلطی نداشته و طبق برنامه پیش رفته
آخرین اخبار