هیات تجاری سنگال با فعالان صنعتی استان مرکزی نشست مشترک داشتند.

هیات تجاری سنگال ضمن سفر به استان مرکزی به منظور بررسی ظرفیت‌های استان برای افزایش تبادلات تجاری با برخی فعالان صنعتی استان مرکزی نشست مشترک داشتند.

پرورش دبیر میز سنگال وزارت امور خارجه کشور در این جلسه گفت: همکاری تجاری استان مرکزی با این اتحادیه می‌تواند محصولات تولیدی صنعتگران استان مرکزی را به بازار‌های جهانی معرفی کند.

پرورش سنگال را دروازه ورود به بازار بزرگ آفریقا دانست و گفت: اتحادیه تجار، کارفرمایان و صنعتگران کشور سنگال با بسیاری از کشور‌های دنیا در چهار قاره دنیا همکاری تجاری دارند.

شیخ سیسه رئیس اتحادیه تجار، کارفرمایان و صنعتگران سنگال هم در این جلسه گفت: همکاری شرکت‌های ایرانی با تجار سنگال می‌تواند سرآغاز تجارت با ۵۴ کشور آفریقایی شود.

رئیس هیات بازرگانی سنگال گفت: خدمات فنی و مهندسی در حوزه راهسازی، صنایع نساجی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و محصولات متنوع صنعتی از جمله موارد مورد توجه برای حضور مهندسان، پیمانکاران و صنعتگران استان مرکزی در طرح‌ها عمرانی و بازار‌های کشور سنگال و کشور‌های آفریقایی است.

مردانی نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی اراک هم در این جلسه به تشریح ظرفیت‌های صنعتی، تولیدی وخدمات فنی و مهندسی استان مرکزی پرداخت و گفت تولیدات متنوع صنعتی استان مرکزی می‌تواند بسیاری از نیاز‌های وارداتی بازار‌های آفریقا را پاسخ دهد و حتی با استقرار خطوط تولیدی ایرانی در سنگال به تولید مشترک محصولات پرداخت.

سنگال کشوری با ۹۲ درصد جمعیت مسلمان بیش از ۱۶ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.