معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برنامه‌های کلان وزارتخانه با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی و رفع مشکلات و موانع حوزه سینما به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

محمد خزاعی به همراه معاونان خود وارد چهارمحال و بختیاری شد تا پس از سال‌ها، رئیس سازمان سینمایی دولت سیزدهم در جمع هنرمندان فیلمساز حضور یابد و آخرین وضعیت طرح‌های فرهنگی و سینمایی این استان را از نزدیک بررسی کند.

محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران نیز در این سفر محمد خزاعی را همراهی می‌کند.

براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، این سفر در راستای برنامه‌های کلان وزارتخانه و با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی، عمومی سازی دسترسی فرهنگی و رفع مشکلات و موانع حوزه سینما صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


از جمله برنامه‌های محمد خزاعی، ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، بازدید از طرح‌های هنری سینمایی استان، نشست با فیلمسازان و هنرجویان فیلم و شرکت در مراسم اختتامیه سومین هفته فیلم و عکس استان، دیدار با استاندار و جمعی از مسئولان فرهنگی هنری استان دیدار با سینما داران، آموزشگاه‌ها و موسسات فیلمسازی، فعالان حوزه فیلم و سینما است.

سومین هفته فیلم و عکس این استان از عصر جمعه با نمایش فیلمی از فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان، کار خود را آغاز کرد و در این رویداد فرهنگی، فیلم‌های برترین فیلم‌سازان استانی و مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب کشوری به نمایش گذاشته می‌شود.

این رویداد فرهنگی که تا ۱۴ تیرماه در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و هر روز از آن به نام یکی از فیلم‌سازان مطرح و فعال استان نام‌گذاری شده است.

در مدت برگزاری هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری، فیلم‌های «بچه گرگ‌های دره سیب»، «فرزندان خونیار»، «آن سوی حصار»، «چهره‌پرداز»، «آشو»، «برف»، «وادیار»، «رویای یک اسب» و «خانه ماهرخ» ساخته این هنرمندان به روی پرده نمایش داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار