فرماندار شهرستان پاوه، ۱۲ روستای شهرستان پاوه را نیازمند آبرسانی منظم سیار دانست.

اردشیر رستمی گفت: هم اکنون شهر بانه وره و ۱۲ روستای شهرستان پاوه به دلیل نبود آب شرب نیاز مبرم به آبرسانی سیار دارند. برای انجام این مهم نیاز به تأمین تانکر آبرسانی به میزان کافی برای آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان پاوه است.

 تأمین آب شرب پایدار برای شهر بانه وره و روستا‌های نیازمند آب از اولویت‌های این فرمانداری و امور آب و فاضلاب استان کرمانشاه است که برای اجرا و عملیاتی شدن آن در آینده‌ای نزدیک برنامه تدوین شده است. با توجه به کاهش دبی آب چشمه‌های تأمین آب شرب روستا‌های شهرستان پاوه و به منظور سلامت آب ضرورت دارد مرکز بهداشت و امور آب و فاضلاب به صورت مستمر بر کلر زنی آب چشمه‌ها نظارت داشته باشند.

به گفته رستمی، خدمات آب و فاضلاب باید شامل تمام نقاط شهری و روستایی باشد بر تحت پوشش قرار گرفتن تعدادی از روستا‌های شهرستان از جمله نروی، کینه، نجار، کمدره و تین که اعلام آمادگی کرده‌اند توسط امور آب و فاضلاب باشد. مقرر شده شرکت آب منطقه‌ای هفته آینده نسبت به اتمام و تکمیل پروژه و تحویل آن به آب و فاضلاب اقدام کند.

با تکمیل و تحویل پروژه هانی کوان بلافاصله آب و فاضلاب باید بر اساس برنامه نسبت به تأمین آب شرب پایدار محله‌های درویسان و چورژی اقدام کند. در  ۲ منطقه پر جمعیت شهر درویسان و چورژی، نسمه و سرکران مردم در شبانه روز ۱۲ ساعت آب شرب ندارند. به محض تحویل پروژه هانی کوان به آب و فاضلاب برای رفع مشکل دوریسان، چورژی و نسمه و سرکران نیاز به اجرای سه کیلومتری انتقال است که با اجرای آن آب شرب پایدار مردم دوریسان و چورژی، نسمه و سرکران نیز تأمین خواهد شد. نظر به اینکه اجرای خط انتقال زمان بر خواهد بود باید به بهترین نحو آبرسانی سیار صورت بگیرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.