مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: ۶ پایگاه، خانه و مرکز جامع خدمات سلامت در این شهرستان بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

کرامت جاودان زاده در بازدید از ۶ پایگاه، خانه و مرکز جامع خدمات سلامت گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیاز مبرم به بهره برداری از پروژه‌های در حال ساخت دارد، این نظارت و سرکشی‌ها بمنظور تسریع در انجام فعالیت‌ها و به بهره برداری رسیدن آن‌ها در تاریخ مقرر بوده تا مشکلات مردم مرتفع شود.

او ادامه داد:  در بازرسی انجام شده پیشرفت کار مورد رضایت بود و تلاش شد تا با همت، کار و خرد جمعی، مشکلات و کمبود‌های احتمالی که موجبات کندی کار را باعث می شوند، برطرف شود تا ان شاء الله در موعد مقرر شاهد به نتیجه رسیدن این تلاش‌ها باشیم و مردم عزیز هر چه سریعتر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک؛  پایگاه بهداشتی رستم آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد، پایگاه اورژانس جاده‌ای رستم آباد با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد، مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهر قلعه تل با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد و  خانه بهداشت منگنان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد را از پروژه‌های در حال ساخت شهرستان باغملک عنوان کرد.

این مقام مسئول؛ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی سرآسیاب با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی واجل با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد را زا دیگر پروژه‌های در حال ساخت شهرستان باغملک برشمرد که همگی پروژه‌ها نیز فعال بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان  باغملک بهمراه مسئول عمرانی و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان بازدید بعمل آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.