فرماندار ویژه مهاباد بر اهمیت توجه به بازآفرینی در شهر‌ و نوسازی بافت‌های فرسوده تاکید کرد که بازآفرینی شهری نیازمند اقدام مشترک دستگاه‌های مرتبط است.

امیر قادری در جلسه ستاد بازآفرینی شهری گفت: توانمندسازی بافت‌های فرسوده از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و فیزیکی در دستور کار ستاد بازآفرینی شهرستان قرار دارد و این مهم نیازمند اقدام مشترک دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های مرتبط از جمله فنی و حرفه ای، بهزیستی، کار و رفاه اجتماعی و ادارت خدمات رسان برنامه پیشنهادی خود را در قالب بافت‌های سوده ظرف یک ماه برای بررسی به شهرداری مهاباد به عنوان دبیر ستاد ارائه دهند.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: افق زمانی طرح بازسازی بافت فرسوده مهاباد به اتمام رسیده و نیاز به بازنگری دارد و مصوبات جلسات ستاد بازآفرینی شهری در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تخصیص اعتبار نیز مطرح خواهد شد.

قادری گفت: همچنین راه اندازی خانه محله در مناطق فرسوده شهری یکی دیگر از نیاز‌های مناطق حاشیه شهر بوده که نیاز است در قالب ستاد بازآفرینی در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: بافت‌های حاشیه و فرسوده داخل شهر و مناطق تاریخی از جمله اماکن هستند که در ستاد بازآفرینی مد نظر قرار دارند و تنها به حاشیه شهر مطوف نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.