باقی زاده گفت: با هدف جمع‌آوری آثار مکتوب و پژوهشی نویسندگان کوهبنان، فراخوان جمع آوری آثار نویسندگان کوهبنانی منتشر شد.

خلیل الله باقی زاده گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان درنظر دارد با هدف دسترسی آسان پژوهشگران، کوهبنان پژوهان و عموم علاقه‌مندان به آثار نویسندگان کوهبنانی، نسبت به جمع‌آوری آثار مکتوب و پژوهشی نویسندگان کوهبنانی اقدام کند.

به گفته او راه‌اندازی بانک اطلاعات کتاب و نویسندگان کوهبنانی با جمع‌آوری آثار و ایجاد بخش تخصصی نویسندگان کوهبنانی همراه خواهد بود.

باقی زاده می‌گوید: از کلیه نویسندگان، ناشران و محققان نهاد‌ها، مراکز فرهنگی متولی چاپ و نشر کتاب درخواست می‌کنم یک نسخه از کتاب‌های چاپ شده خود را در اختیار کتابخانه عمومی شهرستان کوهبنان قرار دهند.

او گفت: اهل قلم در صورت تمایل می توانند با اهدای آثار خود به این بخش، بستر مناسبی برای شناخت و معرفی آثار خود و نیز آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با نویسندگان بومی را فراهم کنند.

به گفته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان تلاش کرده ایم در حد امکانات و بودجه موجود، آثار نویسندگان را خریداری کنیم؛ اما با توجه به محدودیت‌ها تقاضا داریم نویسندگان، ناشران و اهالی قلم ما را در این رسالت بزرگ فرهنگی یاری کنند.

او گفت: این طرح با هدف معرفی و عرضه آثار نویسندگان و تقویت توان کوهبنان نگاری و کوهبنان پژوهی در کتابخانه عمومی شهید اول شهرستان کوهبنان  اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار