امام جمعه کرمان گفت: برخوردهایی که با گران فروشان انجام می شود به مردم اطلاع رسانی شود.

 

 حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی(ع) ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: جای دارد یاد کنیم از اتفاقی که سال ۶۱ برای سوءقصد برای مقام معظم رهبری رخ داد و خداوند رهبر ما را حفظ کرد ؛ باید سجده شکر بجای آورد.

او می گوید: رهبری که شخصیت های جهان حرف های،مورد آن گفتن که باعث فخر ماست، او حکیم دانشمند با هوش است و درایت آن هیچ خطری برای ایران پیش نمی آید ، حرف دشمن ما این است فتنه هایی که علیه ایران می شود را رهبر ایران در یک سخنرانی یک ساعته به باد می دهد .

او می گوید:  اسرائیلی ها اعتقاد دارند خیلی وقت است که رهبر معظم انقلاب رهبری ایران و جهان اسلام و منطقه است.

به گفته او با اینکه چهار یا پنج روز از عزل بنی صدر گذشته بود و کشور در جنگ بود اتفاق ترور برای مقام معظم رهبری افتاد و خداوند ایشان را حفظ کرد ‌.

او سپس به شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و می گوید:به گفته امام بهشتی یک ملت بود که دشمن او را از ما گرفت.

به گفته او ، قضاوت در اسلام مبنای حکومت است و کتاب های فقهی زیادی نوشته شده است و بعد از آن وارد داوری می شویم چرا که این جایگاه مهم است و کسی بر مسند قضا می نشیند که توسط ولی فقیه انتخاب می شود.

به گفته او،  قاضی وقتی در محکمه قرار می گیرد موظف به حدود الهی است  ودرمحکمه ای الهی قرار گرفته وباید تصمیم درست برمبنای اسلام بگیرد و منصب قضاوت در اصل از آن فرد مجتهد است.

امام جمعه کرمان گفت: حضور مدیران جهادی کارآمد و فاضل ،توجه به خدمت و حفظ عزت و منزلت آنان،برخورد قاطع با قانون شکنان ،حضور در میان مردم و حل وفصل دعواها ،خدمات فراوان کادر قضا از مطالبات رهبری از قوه قضائیه است.

او می گوید: از دستگاه قضا استان تشکر و قدردانی می کنم و هم تقاضا دارم عملکردشان را بگوش مردم برسانند تا در جریان قرار بگیرند و این برخورد با گران فروشی ها را مردم در جریان قرار گیرند.

او می گوید: مبارزه با مواد مخدر خیلی مهم است و متأسفانه بعضی ها را موارد مخدر به کام خودشان برده به نسل جوان می گویم قدر خود را بدانید لغزش در این کار عمر، جوانی را از بین می برد خانواده‌ها مراقب باشند.

به گفته او کسانی که در شبکه توزیع مواد مخدر هستند هم گناه بزرگی است و هم گناه نابخشودنی است دست بر دارید و به فکر قیامت باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار