رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اجرای ۱۱۵ هزار متر مربع آسفالت در معابر فرعی و اصلی مناطق پنجگانه شهرداری در سه ماهه ابتدای امسال انجام شده است.

عزیز اله سیفی گفت: آسفالت شبکه‌های معابر یکی از اقدامات خوبی است که در تمامی مناطق پنجگانه شهرداری بصورت گسترده و وسیع از ابتدای سال تاکنون درحال انجام است و به همین منظور ۱۱۵ هزار مترمربع آسفالت در معابر سطح شهر انجام شده است.

به گفته او: این حجم آسفالت از ابتدای امسال و در معابر فرعی که از سال گذشته و امسال بسته به درخواست‌هایی مردمی که بود در پنج منطقه شهرداری یزد صورت پذیرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در خصوص معابر اصلی در بخش‌هایی از بلوار استقلال ۵۶۰۰ متر مربع و در بلوار دهه فجر ۶۵۰۰ متر مربع آسفالت انجام شده است.

به گفته او: در ادامه این نهضت بلوار پرفسور حسابی در چند روز آینده نسبت به تعویض آسفالت این بلوار اقدام و پس از آن باتوجه به وضعیت نابسمانی که در چهار راه‌ها وجود دارد در چهارراه دولت آباد و هچنین بلوار نواب نسبت به بهبود آسفالت این مناطق اقدام می‌شود.

سیفی می‌گوید: نهضت آسفالت معابر ازجمله مباحث مهم در شهر و همچنین برای اعضای شورای ششم است که با توجه اهمیت این موضوع امسال به نام سال نهضت آسفالت نام گذاری شد که به همین منظور ۳۰۰ میلیارد ریال برای انجام روکش آسفالت در معابر، خیابان‌ها و میادین سطح شهر در نظر گرفته شده است که تا پایان سال در هریک از مناطق پنجگانه شهرداری اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار