نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات خطرناک در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری  امروز در جلسه شورای اداری قم  حادثه فوت دو کودک با حمله سگ ها را مورد توجه قرار داد و  این مشکل را مربوط و محدود به قم ندانست و گفت: قرار است در جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی با جمع آوری امضاء از نمایندگان مردم، طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات خطرناک در دستور کار قرار بگیرد.

هفته گذشته دو کودک در پی حمله سگ های ولگرد در منطقه دامشهر قم   جان خود را از دست دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شرایط حجاب در فضای عمومی را زیبنده شهر کریمه اهل بیت ندانست و گفت: بخشی از این بی حجابی ها، ناشی از جهالت و ناآگاهی به احکام است که باید به نحوه درست هنجارشکنان این بخش را اقناع فرهنگی کرد.

او می گوید:اما بخش دیگر در این ماجرا جهت دار و هدایت شده است که اماکن باید به صورت جدی به این مسئله ورود پیدا کنند، چرا که بی حجابی در مجموعه‌های اداری و مجموعه‌های خصوصی که با مجوز دولت مشغول به کار هستند اصلاً پذیرفتنی نیست و این آسیب در قم باعث نارضایتی مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری همچنین با انتقاد از استفاده از پروژکتور‌های قوی برای تابلو‌های تبلیغاتی بین راهی در شرایط کنونی، خواستار رسیدگی قاطع در مدیریت مصرف برق شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین از شناسایی زمینی در نزدیکی دریاچه نمک قم برای تولید ۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی با سرمایه‌گذاری خارجی خبر داد و گفت: باید همه تلاشمان را برای تامین برق به کار بگیریم چرا که مردم کشوری که مقام اول گاز را دارد نباید در تنگنای برق باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.