مدیرکل ثبت احوال استان گفت: میزان آمار واقعه تولد ثبت شده استان در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲/۶ درصد کاهش داشته است.

اسد حسن زاده زورمند گفت: پنج هزار و ۵۶۰ نوزاد طی سه ماهه نخست امسال در استان همدان متولد شده اند که این رقم نشاندهنده میانگین تولد ۶۰ نوزارد در هر شبانه روز است.

او گفت: ۹۸ مورد از وقایع ولادت ثبت شده استان همدان در این مدت با ۱.۸ درصد از مجموع آمار، ۲ قلو هستند ضمن اینکه در سه ماه نخست امسال سه مورد تواد سه قلو نیز در این استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: در این مدت نام‌های «امیر علی، امیر حسین، آریا، علی و حسین» در گروه پسران و «رستا، زهرا، فاطمه، ماهلین و آوا» در گروه دختران بیشترین فراوانی ثبت اسم در استان را به خود اختصاص دادند.

حسن زاده زورمند گفت: همچنین آمار وفات استان همدان در سال جاری (سه ماه نخست) ۲ هزار و ۶۹۸ مورد معادل ۲۹ نفر در هر شبانه روز ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گفته او سه هزار و ۸۴۶ مورد واقعه ازدواج و یک هزار مورد واقعه طلاق نیز از دیگر آمار‌های این اداره کل در سه ماهه  ثبت شده است که این آمار‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشاندهنده کاهش ۱.۱ درصدی واقعه ازدواج و افزایش ۱۶.۱ درصدی واقعه طلاق در استان همدان است.

 مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۲۸۴ درخواست صدور کارت ملی هوشمند معادل ۹۶.۸ درصد جمعیت استان دریافت شده که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار کارت صادر و تحویل متقاضیان شده است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار