مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: مهمترین برنامه هفته ازدواج امسال، برگزاری «جشن وصال» است که در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

آقای علوی گفت: در «جشن وصال»، همسران برتر در حوزه‌های مختلف مانند دانشجو، کارگر، روستایی و عشایری، فعال اجتماعی و ورزشکار، بر اساس ویژگی‌های ممتازی که دارند شناسایی و تجلیل می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان می گوید: فعالان حوزه ازدواج، مانند خبرنگار، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج، تهیه‌کنندگان صدا و سیما، خیران و خادمان تامین جهیزیه و کمک به مسکن و ازدواج جوانان، همسر شهید و جانباز و یا بانکی که بیشترین میزان تسهیلات ازدواج را پرداخت کرد، شناسایی و با حضور مسئولان ارشد استانی تجلیل می‌شوند.

آقای علوی گفت: برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج که وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان است، و همچنین مشاوره‌های رایگان در مراکز تخصصی مشاوره به مخاطبان و نیازمندان مشاوره خانواده در این هفته انجام می‌شود.

پویش‌های مختلف فضای مجازی برای ترغیب به ازدواج آسان مانند تهیه پوستر و نماهنگ و بارگذاری محتوا‌های ازدواج و خانواده در شبکه چندرسانه‌ای با نام «جوان پسند» نیز از دیگر فعالیت‌های هفته ازدواج در استان سمنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار