معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته ازدواج در سراسر کردستان خبر داد.

گلاویژ فتاحی گفت: معاونت امور جوانان در راستای رسالت خود تمامی تلاش خود را برای هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های این هفته انجام خواهد داد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در راستای افزایش ازدواج آگاهانه و پایدار در میان جوانان و همچنین تحقق شعار هفته ازدواج امسال که «ازدواج آسان و آسمانی» عنوان شده ،کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج با حضور کارشناسان و متخصصان بخش مشاوره خانواده به صورت رایگان برای افراد برگزار خواهد شد.

او می گوید: با هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان کردستان کارشناسان و مشاوران حوزه ازدواج این اداره کل در برنامه‌های تخصصی خانواده حضور پیدا خواهند کرد و به بیان راهکار‌های ازدواج ساده می‌پردازند.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان در امور جوانان گفت: ساخت چند مورد موشن گرافیک و فیلم کوتاه با موضوع ازدواج جوانان و آسیب شناسی این بخش با همکاری دستگاه ورزش و جوانان کردستان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان ساخته شده و در بستر فضای مجازی جهت روشنگری جامعه مخاطبان منتشر می‌شود.

به گفته فتاحی  تجلیل از زوج‌های ورزشکار، جوان موفق و شاخص استان، برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌های ازدواج در سطح استان از دیگر برنامه‌های این معاونت به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار