امام جمعه سنندج گفت: اختصاص چند درصد از حقوق دولتی معادن طلا و درآمد مرز باشماق منجر به رفع مشکلات کردستان خواهد شد.

ماموستا فایق رستمی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: کردستان دارای منابع خدادادی زیادی است و از لحاظ گردشگری، معادن و مرز، از ظرفیت فراوانی برخوردار بوده که باید از آن به درستی برای توسعه استان استفاده کرد.

امما جمعه سنندج بر لزوم خدمت‌گزاری صادقانه و دلسوزانه مسوولان برای رفع دغدغه‌های مردم تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم آستین همت را بالا زده و در حال تلاش برای برآورده کردن خواسته‌های مردم بوده که قابل تقدیر است.

او  به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به کردستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاشی که دولت در پیش گرفته است، تمام وعده‌های رییس جمهور در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصاد و معیشت، عملی شود.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها  گفت: در مراسم حج امسال ۴۵۰ حاجی کردستانی به سرزمین وحی اعزام شدند، حج، مرکز تولد، اخوت، برادری، توحید، عبدیت و دوستی است و حجاج باید از این فرصت معنوی به بهترین وجه استفاده کنند.

امام جمعه سنندج سفر حج را فرصتی برای حفظ و تقویت برادری و اتحاد بین مسلمانان دانست و گفت: اگر انسجام و برادری بین امت اسلامی وجود داشت امروز شاهد تجاوز کشور‌های غربی و آمریکا به کشور‌های منطقه و نابودی هزاران نفر و زیرساخت‌ها نبودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.