احسان حاج‌صفی با مراجعه به ستاد دیه،شرایط آزادی ۱۰ نفر از زندانیان شهرستان کاشان را فراهم کرد.

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان گفت: احسان حاج‌صفی به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی بدون اطلاع قبلی به ستاد مراجعه کرد و پس از انجام مذاکراتی با پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان موجب آزادی ۱۰ نفر یعنی ۹ آقا و ۱ خانم از زندانیان شهرستان کاشان را فراهم کرد.

علی راحمی می گوید: مجموع دیه زندانیان یادشده یک و نیم میلیارد تومان بوده است، شکات پرونده‌های یاد شده پس از نشست‌های مختلف مددکاران ستاد دیه شهرستان کاشان، ۸۷۰ میلیون تومان این مبلغ را گذشت کردند.

به گفته او بر اساس شیوه‌نامه ستاد دیه، فقط در جرائم زیر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانیم ورود کنیم، به همین دلیل مددجو‌های عزیز ما در جلسات مختلف با شکات پرونده‌های جرائم غیر عمد رضایت بخشی از دیون را گرفته و زمانی که مبلغ به ۳۰۰ میلیون تومان رسید وارد ستاد دیه می‌شود.

راحمی گفت در این شیوه‌نامه بیان شده است که محکومان مالی ملزم به پرداخت ۳۰ درصدی مبلغ دیون خود هستند، به همین جهت ۴۵۰ میلیون تومان از مبلغ نیز توسط محکومان از طریق گرفتن وام یا پرداخت به صورت اقساطی تامین شده است.

مدیر ستاد دیه شهرستان کاشان گفت: ۱۸۰ میلیون تومان باقی مانده نیز توسط احسان حاج‌صفی تامین و سبب آزادی زندانیان شد.

مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود به ستاد دیه شهرستان کاشان را از طریق شماره حساب ۰۱۰۷۷۰۷۶۵۸۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۱-۰۳۱۳ و شماره شبا IR۳۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۰۷۶۵۸۰۰۷ به نام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان با شناسه ملی ۱۰۱۰۰۴۵۹۸۱۵ پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.