مدیر انجمن زنان کارآفرین استان کرمانشاه گفت : زنان کارآفرین استان در اشتغالزایی هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار و بد سرپرست موفق بودند.

لیلا عسکری گفت : ایجاد این تعداد اشتغال برای استان کرمانشاه کار بسیار بزرگی است.

به گفته مدیر انجمن زنان کارآفرین استان کرمانشاه مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه طی بازدید‌های مکرر که از کارگاه‌ها و تولیدی‌ها زنان کارآفرین استان داشت در جریان مشکلات آنان قرار می‌گرفت و با تلاش و رایزنی فراوان با دیگر دستگاه‌های اجرایی و ارگان ها؛ با ارایه راهکار‌های خلاقانه و کارشناسی مشکل آنان را حل می‌کرد، و در مناسبت‌ها و بهانه‌های مختلف با اهدای لوح و هدایا زنان کارآفرین را دلگرم و تشویق می‌کرد، جا دارد از این مدیر نمونه قدر دانی و حمایت بیشتر کنیم.

دفتر زنان و خانواده استانداری مرکز امید آفرینی، برنامه ریزی و چشم امید زنان استان است زنان و خانواده یعنی ۱۰۰درصد آنچه که در جامعه هست و آنچه که باید در آینده باشد، اعم از اشتغال و کارآفرینی، فرزند آوری و تربیت نسل همه چیز خانواده است، بنابراین باید به آن به طور ویژه و با اهمیت بسزایی توجه شود، به همین خاطر خواستار حمایت قوی استاندار کرمانشاه از دفتر امور زنان و خانواده استان هستیم.

زنان کارآفرین کرمانشاه در زمینه پرورش گیاهان دارویی، زعفران، نخ رسی، محصولات کشاورزی، میوه خشک و سبزی خشک، پوشاک، فرش و دیگر رسته‌ها در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته اند بستر و شرایط کسب این موفقیت‌ها تا حد خیلی زیادی به خاطر برنامه ریزی دقیق و کارشناسی و پیگیری‌های دفتر زنان و امور خانواده استانداری کرمانشاه است.

این کارآفرین یکی از عمده مشکلات زنان کارآفرین استان را سخت گیری بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به زنان کارآفرین اعلام کرد و خواستار رفع موانع اداری در صدور مجوز‌ها و تسهیل در پرداخت تسهیلات شد.

 بخش عمده‌ای از اشتغال زنان کارآفرین شامل زنان بی سرپرست و بدسرپرست استان است، دولت واقعا باید در برپا کردن غرفه‌ها در بازارچه‌های محلی، مرزی و نمایشگاه‌ها و همچنین اماکن گردشگری برای فروش محصولات و کالا‌ها باید تسهیلگری کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.