رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا تا پایان دوره بایدن هم به ایران ضمانت نمی‌دهد/ اقتصاد قوی داشتیم چه بسا مذاکره نمی‌کردیم

جلال زاده گفت: اسفند پارسال مذاکرات تقریباً به سرانجام رسیده بود اما آمریکا زیر قول‌هایی که داده بود زد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: در راستای تقویت دیپلماسی اقتصادی پیشنهادی مبنی بر ایجاد سازمان دیپلماسی اقتصادی در وزارت خارجه ارائه دادیم که دوستان ما در وزارت امور خارجه هم موافق ایجاد این سازمان هستند.

وحید جلال زاده بیان اینکه در هشت سال گذشته هیچ سفری در سطح رئیس جمهور به کشورهای آفریقایی نداشتیم، گفت: با همسایگان خود به روابط تک رقمی تجاری رسیده بودیم و برخی دوستان از ما نا امید شده بودند.

 به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس روابط اقتصادی ایران با آفریقا به زحمت به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده و این در حالی است که مبادلات تجاری  آفریقا با کشوری مثل ترکیه به ۱۷ میلیارد دلار رسیده است.

آمریکا حاضر نیست تا پایان دوره بایدن هم به ایران ضمانت بدهد

وحید جلال زاده در بخش دیگری از این برنامه با تاکید بر اینکه در بحث عمل به برجام، فقط آمریکایی ها نبودند که خلف وعده می‌کردند، بلکه اروپا هم همین طور بود، گفت: با این وجود در اسفند ماه مذاکرات تقریباً به سرانجام رسیده بود و  دو طرف آماده امضای توافق بودند، اما آمریکا زیر قول هایی که به ایران روسیه و چین داده بود زد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در دور جدید مذاکرات در دو موضوع با آمریکا به نتیجه نرسیدیم، گفت: موضوع انتفاع اقتصادی ایران از مذاکرات یکی از آن‌هاست و آمریکا حاضر نیست تا پایان دوران بایدن هم به ایران ضمانت بدهد.

به گفته وحید جلال زاده، موضوع پادمان، تضمین های ایران از آمریکا و لیست قرمز از موارد اختلافی دیگر تهران و واشنگتن است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه توضیح می‌دهد که در مذاکرات به لیستی رسیده بودیم اما آمریکا تضمین نداد بعد از توافق افرادی را به لیست قرمز اضافه نکند.

اگر اقتصاد داخل کشور قوی بود چه بسا به دنبال مذاکرات نمی رفتیم/ بایدن مرتکب اشتباه تاریخی نشود

وحید جلال زاده در ادامه با تاکید بر اینکه در مذاکرات دنبال انتفاع اقتصادی هستیم، گفت: اگر اقتصاد داخل کشور قوی بود چه بسا به دنبال مذاکرات نمی رفتیم و اگر بخواهیم در روابط خارجی قوی عمل کنیم باید در داخل تولید قدرت کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان همچنین با اشاره به سفر روزهای آینده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت: متاسفانه گزارش هایی که از سردمداران منطقه به آمریکا می رسد که گزارش های غلطی است و بایدن نباید مرتکب اشتباه راهبردی و تاریخی شود چرا که قطعا جمهوری اسلامی مقابل این اشتباه ابتکارات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۱ تير ۱۴۰۱
برجام را آتش بزنید و اسراییل و امریکا را با موشک حیدر و ذوالفقار نابود کنید تکبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۱ تير ۱۴۰۱
خیلی شرکت های دانش بنیان داریم ولی هیچ شرکتی برای ساخت موبایل تمام ایرانی نداریم!اگه با کیفیت تولید بشه مطمئنا کشور سود زیادی میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
فعلا رونالدو را اعدام کنید تا ببینیم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
شما که قبل انتخابات گفتید اقتصاد کشور را به برجام گره نمیزنید، پس چی شد ؟
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
آمریکا یعنی شیطان بزرگ به امر امام. مسئولین به حرفهای امام باید ایمان داشته باشند و نه فقط یک شعار بدانند.
Hungary
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
تو این چهل سال چه غلطی میکردید. اقتصاد قوی ایجاد میکردید دیگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ تير ۱۴۰۱
ملت رو می چاپیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اقتصاد قوی را چه کسی جلویش را گرفته؟ معلومه داخلی های رانت خوار ! همونایی که فرزندانشون خارج از کشور هستند و خون ملت را میمکند با پارتی و رانت و انحصار از خودرو گرفته تا واردات اقلام مختلف برای خود کاخ های مختلف ساخته اند!
بیچاره مردم ایران که باید نگران بایدن و امریکا باشند جوری شده مردم بیشتر امریکا را تعیین کننده سرنوشت خود میدانند تا خودشان و مسئولانشان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اگر جا خیار پیاز کاشته بودی پیاز داشتی اگرو ولشکن لعنت به انکه هسته را اختراع کرد که سالها شما ملتو بازی بدبد باشل کن سفت کن تون و این حزب بگه تو بلد نیستی من بلدم وان یکی هم همینطور ملت هم موش ازمایشگاهی حزب وحزب بازی شما خوشحال ترین فردایران الان روحانی چه خنده ای میزنه بهتون برید براهمون خسارت محض التماس کنید فکرکردید انها نشستند هرچی شما بگید قبول کنند روحانی نگفته بود اره انها لنگ بودند یکی بگه حالا ان میزنه شما برقصید اگه تونستید همون خسارت محض روامضا کنید البته شما داناترازاین حرفها هستید وازسایه جنگی ویرانگر اگاهید پس بهتره توافق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۰ تير ۱۴۰۱
میگین اقتصاد قوی داشتیم مزاکره نمیکردیم کشوری مثل ایران با مناطق راهبردی با بهترین منطقه ای الان چ میگین الان کشور ما باید از نظر اقتصادی تو دنیا حرف برا گفتن داشته باشیم از شما به دریا از جنوب به دریا وصلیم با احداث مناطق اقتصادی در این مناطق باید حرف اولو تو خاور میانه میزدیم کشور ایران باید از طریق دریای خزز با کشورهای هم مرز خزر تجارت بکند باید زیر ساختهای تولید در کشور رو بالا ببریم کیفیت زو بالا ببریم تا بتوانیم رقابت کنیم با جنسای خارجی ما توقع داریم با جنسایی که از نظر کیفیت ارزش ۱ سوم جنسای خارجی رو نداره رقابت کنیم با جنسهای خارجی خوب این چه منطقیه فکر میکنین باید جنس رو بزور بخرن نه اونا جنسهای خارجی با کیفیت در دسترس دارن با قیمت بهتر از قیمتای ما بفکر کیفیت باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
باید تلاش چندین برابری کرد و یقینا جنسهای ایرانی با کمی تلاش و هوشمندی به جنسهای برتر در جهان خواهند رسید و جایگاهی خواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۰ تير ۱۴۰۱
بعد از دوران سازندگی دولت های ایران عملا کار را کنار گذاشتند و فقط شعار دادند. اینکه مسولین ما خودشان صهیونیست بودند یا عوامل صهیونیستها در کشور بودند را نمیدانم ولی بلااستثنا همه انها در مسیر نابودی کشور گام گذاشتند. اینکه ایران را با قبل از انقلاب مقایسه کنند اشتباه است. در امارات انقلابی صورت نگرفت ولی در 40 سال گذشته پیشرفتی خیره کننده داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
مقایسه این دولت با آن دولت و دولتها هم اشتباه است شاید دولتی موقعیت رشد دهها برابری را هم داشته باشد و استفاده نکند همچون دوره اول احمدی نژاد ،خودکفایی در دوره روحانی و احمدی نژاد و خاتمی و رفسنجانی و حتی در این دوره
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
کشور چهل و سه ساله اقتصاد نداره اما تا دلتان بخواد فساد قتل معترضان به فساد دروع تا دلت بخواد دارد خدایا مردم افغانستان و ایران رو نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اقتصاد داره چشمات رو باز کن ببین اما آنطور که باید کار میشد و رشد دهها برابری داشت رشد نکرد و گر نه شهر پتروشیمی عسلویه ،ساخت دهها کارخانه فولاد ،بزرگترین پالایشگاه جهان و...و..و..اما ضعفهای فراوانی هم در نفت و کم کارهایی هم در ساخت نیروگاه و خودروسازی و غیره دارد عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مصلح
۱۵:۳۷ ۱۰ تير ۱۴۰۱
مردم. به گرانی و گرسنگی عادت کنید. ماشین نخرید و پیاده سفر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
دیروز خانه نداشتند امروز خودرو هم ندارند فردا قراره چی نداشته باشند؟
(فقط نگید اینا تجملاته که ......!!!!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
آمریکا رو به افول است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۰ تير ۱۴۰۱
خودت رو به افول هستی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
آمریکا در حال دست و پا زدن است
نشان به آن نشان که ایران و چین و روسیه را تحریم میکند در تایوان دخالت می‌کند تجارت چین را محدود می‌کند اروپا را محدود می‌کند این یعنی اینکه واقعا احساس خطر و از دست رفتن ابر قدرتیش را برای همیشه تاریخ میبیند و سیاستمداران افراد و اقتصادی‌ترین افراد را همچون بایدن و ترامپ هم ره به جایی نبردند و نمی‌برند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۰ تير ۱۴۰۱
بسه اینقدر ملتو بازی ندید همه ملت البته سرمایه داران راضیند ازتورم وبالارفتن نرخ دلار مذاکره لازم نداریم هرکس هم نداره که محکوم به فناست خب کشوریه عالی روزبه روز به ثروت ثروتمندان اضافه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
نفت می‌فروشیم پولشو میگیریم هسته ای هم داریم، واقعا چه نیازی به مذاکره هست اونم با این جماعت
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی و مدافع حرم
۱۵:۲۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
همین چین که داره نفت میخره بخاطر هر 100 یورو معمله با ما 20 یورو داره بابت هزینه معامله از ما میگیره یه محاسبه سرانگشتی 20 یورو یعنی یک روز کار بیشتر برای مردم ایران! بیشتر کارکنیم کمتر پول دربیاریم چقدر خوبه این وضعیت !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۰ تير ۱۴۰۱
آقای جلال زاده این حرفهای قلمبه سلمبه شما را ما خودمان هم بلدیم ولی مشکل اینجاست که مقدار حقوق و درآمد و عایدی ما با شما مساوی نیست و گرفتاری و بدبختی های ما را هم شما ندارید پس شما نفس تان از جای گرم بلند می شود و می توانید کلی شعار بدهید ولی این ما هستیم که باید تاوان سیاست های امثال جنابعالی را بدهیم، البته می دانم که شما خودتان را تافته جدابافته می دانید و اجازه نمی دهید که ما خودمان را با حضرت اشرف مقایسه کنیم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
خون ملت به شيشه گرفتی که اقتصاد قوی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
با مذاکره اقتصاد ایران هم درست نخواهد شد چون هر شخصی و نهادی به فکر منافع شخصی خودشون هست تا جیبش پر شود ، یک مثال ، مثلا دو شرکت خودروساز ایران خودرو و سایپا ببین هر سال بدتر سال قبل خودرو تولید می‌کنند و هیچ برنامه خاصی برای تولید خودرو جدید که ندارند هیچ همین خودرو ۳۰ سال پیش با کیفیت افتضاح تر تولید می کنند این است اقتصاد مملکت چون دولت و مجلس ونهادهای های نظارتی یا بی عرضه هستند یا باج و رشوه خواری دریافت می‌کنند در کل بی عرضه بودن سران مملکت هست ایران از سال ۵۷ به بعد درست نشد جهان در حال پیشرفت و توسعه هست همین کشور های جنوبی خلیج فارس ، خانه از بیخ و بن خراب هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اگر مسیولین سوء استفاده نمی‌کردند الان اقتصاد قوی داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۰ تير ۱۴۰۱
انگشت دزد رو قطع کنید تا عبرت بشه برا دیگران و هم اگه اهل نماز خوندن و عبادت است صدمه ای به انجام نماز خوندنش وارد نشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
یعنی میخواهی بگی تو سوئد و نروژ و ژاپن و فنلاند و ...... با قطع دست و انگشت اقتصاد را مدیریت کرده اند؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اقتصاد قوی داریم لکن شفاف نیست و رانت خواران و مفسدین اقتصادی اجازه نفس کشیدن به کشور و ملت را نمی دهند بعوض اینکه برای آمریکا و اروپا انرژی و وقت صرف کنید کافی است اقتصاد داخل را شفاف و دست مفسدان را کوتاه نمایید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۰ تير ۱۴۰۱
شما هنوز تعارض منافع را نفهمیدین که اینایی که بهشون میگی اون کارو بکنن خودشون پای منافعشون درمیانه!
اکبر طبری را یادتان رفته با اون ویلاها و روش هاش برای زندگی لاکچری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۰ تير ۱۴۰۱
دست به دست هم می دهیم و
به اذن الهی
اقتصادی ، درون زا و درون افزای ، ایران و ایرانی را می سازیم



روح منی خمینی بت شکنی خمینی

جانم فدای رهبر
"تا آخر ایستاده ایم"
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۱۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
به عمل و تلاش و اندیشه است نازنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
تو هم احتمالا یا الان مسئولیتی داری یا یه مسئولیتی بهت میدن چون خوب بلدی شعار بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اینجا دیوار شعار نویسی نیست که ! این حرفام تاریخ انقضاش گذشته به عمل کار برآید به سخن دانی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
راه حل یک چیزه
۱۰۰ بمب اتم بسازید
بعد سر نابودی ۵۰ تاش با غرب معامله کنید و ۵۰ تای بقیه رو آماده واسه اسراییل کنار بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
یعنی یک درصد هم فکر نکردی با بمب اتم سازی اونا که دارن ما را رصد میکنن زودتر میزنن تا تهدیدی براشون نباشیم؟ اینقدر ساده نیست دنیا!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۵۷ ۱۰ تير ۱۴۰۱
در زمانی که ایران درگیر جنگ و عوارض آن و نا بلدی مسولین بود چین چند جهش اقتصادی داشت اول رابطه خوبی باغرب برقرار کرد صنایع خارجی ها رو جذب کرد و رو اونا کار کرد و صاحب تکنولوژی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
چه عجب یک نفر پیدا شد دو کلمه حرف حساب بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
نگفتی چرا برا سلاح تحریم برداشتن و اقتصاد نه انجا روی پای خودیم و اینجا روال ده ها ساله فروش نفت به غرب و اقتصاد وابسته اش
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۱
ما هم میدانیم که روسای جمهور امریکا ضمانت نمیدن // فقط میخواهیم مشکلات اقتصادی مملکت را که بعلت بیکفایتمون است را به گردن برجام و امریکا بیاندازیم
و ملت را با این حرفها سرگرم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس چقدر بی سواد و بی درایت و بی سیاست می باشد
نتیجه ی مملکت بعد از چهل سال که مبینید حاصل تصمیم گیری هیئتی مصلحتی یه عده بی سواد می باشد که حکومت را در دست گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
بچه های یکساله هم میدونن آمریکا بدعهد هست شما نمیدونید؟ شما خودتون شریک دزدید. انشاءالله تموم بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۰ تير ۱۴۰۱
باید قوی بشیم
راهی جز این نیست
با قدرت می شه توی دهن استکبار زد
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
دزدی ها نمی‌گذارد اگر به اسلام معتقد هستیم دست دزدهای میلیاردی ورانت خواران از کتف قطع کنید تا مدیران دولتی حواسشون رو جمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۲۷ ۱۰ تير ۱۴۰۱
چاره ایی جز اینکه اقتصادی قویی و خودکفا و بسیار پویا داشته باشیم نداریم و اگر داشتیم اینگونه باج نمی دادیم.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۲۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
بزار یه چیزی بگم که اب پاکی را بریزم رو دستتون // تا موقعیی که اقتصاد مملکت بر روی نزول بانکی میچرخه // هیچ موقع به اقتصاد قوی دست پیدا نمیکنید
این خط اینم نشون // اینم کلاه زر نشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
دزدی ها و اختلاص ها را جلوشو بگیرید اقتصاد قوی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
اگر اقتصاد داخل کشور قوی بود چه بسا به دنبال مذاکرات نمی رفتیم و اگر بخواهیم در روابط خارجی قوی عمل کنیم باید در داخل تولید قدرت کنیم!!!!آخرش یعنی چی؟ به خاطر عدم مذاکره ضعبفیم ؟؟ درداخل تولید قدرت کنیم یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۳ ۱۰ تير ۱۴۰۱
امریکا شیطان است نه تنها در دوران بایدن بلکه هر کس دیگری سر کار اید با ما سازش نخواهد کرد مگر تن به ذلت داده و زیر بار حرف زور انها رویم مذاکره را از سر بیرون کنید و دنبال چاره کار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۰ تير ۱۴۰۱
ماهم فرشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۰ تير ۱۴۰۱
درمجلس وقوع قضاییه روببندین مملکت درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
آمریکا کی به تعهداتش در قبال کشورهای دیگر عمل کرده که این دفعه دومش باشه ،، تمام صنعت هسته ای. لیبی رو نابود کرد حتی به یکی از قول های خودش عمل نکرد ،، قذافی در روزهای پایانی دولتش به ایران گفته بود شما مثل ما گول آمریکا رو نخورید ،، اما وزیر خارجه ساده لوح ما. در مذاکرات هسته‌ای تا تونست امتیاز داد ،، نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشد بلکه از 750. تحریم رسیدیم به 1800. تاتحریم !!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
شما خودتون میزنین زیر پای معامله
بعد گردن آمریکا میندازین .....
تاکی ریا دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
یکم دیر بفکر اقتصاد افتادین باید از همان سال ۵۷بفکر رونق اقتصاد بودین به دبی نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
برنامه دارین یا بودجه می‌خواهید اگر مدیران خارجی هم استخدام کنید شرایط هموار میشه دزدی کم نیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۰ تير ۱۴۰۱
هر سیاستمداری که چوب لای چرخ تولید در کشور افزایش بنیه داخلی تولید داخل بینداز و خواهان افزایش قدرت اقتصادی با استفاده از توان داخلی نباشید خائن و وطن فروش است چرا باید با خائنین داخلی باید کنار آمد و برخورد قانونی نکر تا کی باید مصلحت اندیشی کرد با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اگر کسی نتواند خود را در مسیر خدمت به کشورش قرار دهد و به دنبال حزب و وابسته کردن کشور است و اعتقادی به شعور جوانان و ملت ندارد باید به خاطر ضرباتی که به کشور می‌زنند و یا با دشمنی مانع پیشرفت و به مشقت انداختن کشور می شوند چرا نباید محاکمه شوند ولی یک آدم بدبخت بخاطر یک تخلف کوچک سالها گوشه زندان باشد در صورتی که بر اثر جرمش یک یا چند نفر محدود زیان دیده باشند ولی افراد صاحب نفوذشان هر عقوبتی در امان باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
متاسفانه کشور را از خدا بی خبر های می‌گردانند که هیچ ارزشی برای ایران و ایرانی نمیگذارنند
آخرین اخبار