فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ باند سارقان حرفه‌ای در لرستان منهدم و در این راستا یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه دستگاه بی سیم و چهار دستگاه خودرو کشف شد.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در آیین رونمایی از کشفیات حوزه انتظامی در پلیس آگاهی لرستان اظهار کرد: طی اقدام ویژه پلیس اطلاعات و آگاهی لرستان ۲ باند سارقان مسلح و عنف که از بهمن ماه سال گذشته تا فروردین ماه امسال سرقت‌های متعددی درسطح استان لرستان و البرز مرتکب شده بودند دستگیر شدند.

او افزود: یکی از باند‌های مورد نظر ۱۷ مورد سرقت مرتکب شده بود که از این تعداد ۱۵ مورد سرقت به عنف و عادی و ۲ مورد سرقت مسلحانه گزارش شد که خوشبختانه با اقدامات پلیس اطلاعات و آگاهی لرستان باند کاملا منهدم، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه دستگاه بی سیم و چهار دستگاه خودرو از آن‌ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: برخورد با وارد کنندگان سلاح و مهمات در دستور کار پلیس امنیت استان قرار دارد که در این راستا یک باند که اقدام به ورود سلاح به داخل استان لرستان می‌کردند با اشراف اطلاعاتی پرسنل امنیت نیروی انتظامی استان شناسایی، عامل اصلی دستگیر و علاوه برچند دستگاه خودرو تعداد ۲۰ قبضه سلاح جنگی از این باند کشف و ضبط شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.