در راستای بررسی نحوه ارائه خدمات رفاهی در مجتمع‌های بین راهی طرح ویژه نظارت بر این واحد‌ها با تمرکز بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در قزوین آغاز شد.

علیرضا خزائلی در بازدید از یک مجتمع خدماتی رفاهی در محور قزوین - تهران گفت: پیرو تاکید وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص نظارت بیشتر بر فعالیت مجتمع‌های بین راهی برای دسترسی مناسب و ارایه خدمات کیفی مطلوب به گردشگران و مسافران به ویژه در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، طرح تشدید نظارت بر این اماکن را اجرایی کرده ایم.

سالانه حدود ۳۰۰ میلیون سفر از مسیر‌های ارتباطی استان به ویژه آزادراه‌ها به ثبت می‌رسد که فرصتی مناسب برای جذب گردشگر به استان است.
برنامه داریم تا با معرفی مناسب جاذبه‌های استان در مجتمع‌های بین راهی، مسافران را برای حضور در قزوین و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان تشویق کنیم.»

او در ادامه با اشاره به اجرای طرح ویژه تشدید نظارت بر خدمات رفاهی مجتمع‌های خدماتی بین راهی و ارزیابی وضعیت تنظیف نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی استان افزود: «عبور این حجم بالا از مسافر در استان می‌طلبد تا نظارت دقیق و مستمری را برای ارایه خدمات مناسب مجتمع‌های بین راهی داشته باشیم که این مهم با توجه به رویکرد وزارتخانه در اولویت برنامه‌های اداره کل قرار دارد.

با هرگونه تخلفات صنفی و بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی بین راهی بدون اغماض برخورد می‌شود.

از گردشگران و مسافران تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات صنفی و بهداشتی مراتب را برای رسیدگی به سامانه ملی سفر به شماره ۰۹۶۲۹ و شماره‌های اعلام شده نظارتی نصب شده در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی اعلام کنند.

در این بازدید نظارتی نحوه ارائه خدمات رفاهی در دو مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در مسیر تهران - قزوین و تهران-زنجان مورد بررسى قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار