دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: شایسته نیست صنعت جذاب گردشگری در استان اردبیل تنها در آب‌تنی سرعین محدود بماند.

سید عبدالله طباطبایی گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان افسران بخش اقتصادی کشور هستند و باید مسئولان و دستگاه قضا حمایت همه‌جانبه را از این افتخارآفرینان انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن در اتاق بازرگانی اردبیل با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها که در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی‌ها را از بخش تولید انجام دادند، می گوید: هر چند مسئولیت آش دهن‌سوزی نیست اما در دوران مسئولیت باید فضا را برای حمایت همه‌جانبه مهیا کرد چرا که شیرینی مسئولیت به انجام خدمات مطلوب و رضایت‌بخش برای مردم، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است.

او از فعالان بخش‌های تولیدی و صنعتی که در رنگین کردن سفره مردم و اقشار مختلف تلاش مؤثری را انجام می‌دهند، قدردانی کرد و گفت: بنده اعتقادی به روزهای خاص سال نظیر سالگرد ازدواج، روز مادر، زن، پدر و… ندارم چرا که در چنین روزهایی بسیاری از پدران، مادران، فرزندان، زن‌ها، مردها و… شرمنده یکدیگر می‌شوند در حالی که همین تولیدکنندگان با تولید و اشتغال خود شرمندگی بسیاری از اهل و عیار و خانواده دور می‌کنند.

به گفته طباطبایی توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای کسب روزی پاک و حلال برای جوانان و خانواده‌ها ضروری است و کارآفرینان ما در شرایط سخت تحریم و با مشکلات متعدد داخلی در سنگر تولید جهاد مقدسی را در کسب رزق و روزی حلال برای جوانان و گروه‌های سنی مختلف انجام می‌دهند.

او با انتقاد از تکمیل نبودن زنجیره توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در اردبیل با هدف برندسازی در عرضه محصولات مختلف گفت: در حالی که گندم، شیر خشک، شکر و سایر محصولات در این استان تولید می‌شود اما محصولات متعدد با برندهای مختلف با عناوین استان‌های دیگر وارد بازار شده و هیچ خبری از استان اردبیل و برند خاص آن نیست.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در ادامه گفت: در بخش گردشگری نیز همین غفلت را دچار هستیم چرا که عده‌ای گردشگری اردبیل را محدود به سرعین و آب‌های گرم آن کردند در حالی که باید در این بخش تنوع ایجاد کرده و جاذبه‌های گردشگری مختلف را برای حضور گردشگران و توریسم داخلی و خارجی مهیا کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.