فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع)شیراز، از برگزاری مانور ویژه بازرسی و کنترل قیمت از اصناف این کلانشهر خبر داد.

محمد احمدی فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: در این مانور بیش از ۴۰۰ واحد صنفی در رسته‌های مختلف مورد بازرسی و بازدید قرار گرفتند.

او گفت: تخلفات محرز شده اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت، احتکار، امتناع از فروش و... مورد بررسی قرار گرفت و حدود ۶۰ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی فارس معرفی شدند.

احمدی همچنین به همکاری‌های گسترده بسیج اصناف این سپاه با نهادهای نظارتی نظیر سازمان صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: تعدادی از پرونده‌ها مستقیما توسط بازرسین بسیجی از طریق سامانه سیمبا به تعزیرات حکومتی استان ارجاع می‌شود که تسریع در روند رسیدگی از مزایای این سامانه است.

احمدی گفت: متاسفانه بسیاری از اصناف و صاحبان انبارها از عدم ثبت انبار و اعلام موجودی در سامانه جامع انبارها غافل می‌شوند و این مهم از نظر قانون احتکار محسوب می‌شود و اعلام کالاهایی که شامل قانون اعلام موجودی‌ می‌شوند، در سامانه ضروری است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع)شیراز گفت: بهترین ناظر خود مردم هستند و از مردم خواست در صورت رؤیت تخلفات صنفی یا انبارهای مشکوک احتکاری با شماره های ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت یا اپلیکیشن آن و شماره ۱۱۴ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار