سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اگر بتوانیم منابع مالی مان را از فیفا دریافت کنیم، مقداری از آن به هیئت‌های استانی پرداخت خواهد شد.

میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی  گفت: اگر تحریم‌های ظالمانه هر چه زودتر برداشته شود تا بتوانیم منابع مالی را از فیفا دریافت کنیم بدون شک بخش بسیار خوبی در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد. یکی از استان‌ها خراسان جنوبی خواهد بود که در زمینه کار‌های اجرایی، برنامه‌های توسعه، استعدادیابی و عمرانی به آن کمک خواهیم کرد. میزان این اعتبار فعلا مشخص نیست، اما هرچه سریع تر هدایت منابع مالی از سمت فیفا به فدارسیون انجام شود زودتر بودجه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

فدراسیون فوتبال به دلیل تجریم ها نمی تواند منابع مالی خود را از فیفا و ای اف سی دریافت کند و علی رغم شعارهای فیفا مبنی بر عدم دخالت سیاست در ورزش اما فیفا در این مسئله به تعهدات خودش عمل نکرده است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۹ تير ۱۴۰۱
وقتی فدراسیون فوتبال بر انتخابش اصرار دارد و حتی بابت درخشش در جام جهانی ابراز امیدواری می‌کند، باید این سوال را مطرح کرد که روز ۳۱ آبان ماه سال جاری برای دیدار با انگلیس در جام جهانی چه برنامه‌هایی داریم که مایه امیدواری و احساس خوب مدیران ما شده است؟

آیا می‌خواهیم با همین برنامه‌های تاکتیکی و فنی که به مصاف کره جنوبی و الجزایر رفتیم با انگلیس مواجه شویم؟ برای دیدار با آمریکا، چه پروژه ای را در نظر گرفتیم؟ سرمربی تیم ملی چه برنامه‌های فنی و تاکتیکی را برای این بازی، طراحی کرده است؟ همچنین دیدار با ولز؛ با این حریف چه خواهیم کرد؟

فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره دیدار با ۳ حریفی که در جام جهانی باید به مصافشان برویم، توضیح واضحات نمی‌دهند؛ آیا پروژه مخفیانه و فوق محرمانه ای در کار است که ملت از آن بی خبرند؟ یا واقعا نیت ماجدی و اطرافیانش این هست که آبروی فوتبال ایران راببرند و کنار بکشند وگرنه هیچ خری با چنین مربی و وو اینجور حرف نمیزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۱
یه خبر خوب به همه مون بده و استفعا بده راحتمون کن
آخرین اخبار