سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اصلا فکر نمی‌کردیم بازی با آرژانتین بخواهد لغو شود، زیرا هم ما و هم آرژانتین راغب به برگزاری این بازی بودیم.

وحید شمسایی درباره لغو بازی دوستانه تیم ملی با اسپانیا گفت: از ابتدا قرار نبود بازی با اسپانیا قطعی شود و فقط من با سرمربی اسپانیا صحبت کردم تا یک تاریخی را با یکدیگر هماهنگ کنیم. ما زمانی می‌خواستیم با اسپانیا بازی کنیم که قبل از شروع جام ملت‌ها لیگ تعطیل شده باشد و به همین دلیل به آن‌ها نامه زدیم. اسپانیایی‌ها به ما اعلام کردند که در این تاریخ نمی‌توانیم بازی کنیم، زیرا لیگ اسپانیا در آن بازه زمانی شروع خواهد شد و بعد از آن هم باید در پلی آف اروپا شرکت کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان برای آماده سازی خود قبل از شروع جام ملت‌ها قصد داشت شهریورماه  ۲ بازی دوستانه با تیم ملی اسپانیا بازی کند که این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اصلا فکر نمی‌کردم بازی با آرژانتین بخواهد لغو شود

ما اصلا فکر نمی‌کردیم بازی با آرژانتین هم بخواهد لغو شود، زیرا هم ما و هم آرژانتین راغب به برگزاری این بازی بودیم. الان فقط یک تورنمنت تایلند را داریم که خیلی نزدیک به شروع جام ملت‌های آسیا است. اگر چاره‌ای نباشد مجبور هستیم به این تورنمنت برویم و من به فدراسیون فوتبال گفتم برای حضور در این تورنمنت جواب مثبت دهد. ماجدی هم به ما گفت اگر می‌خواهید به تورنمنت تایلند بروید، برنامه ریزی کنید و ما قرار است اردو‌های تیم ملی را از ۲ شهریور آغاز کنیم.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۳ تا ۲۸ مهر به میزبانی کویت برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی لبنان، اندونزی و چین تایپه همگروه است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار