نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تسهیل خدمات و تکریم مردم اولویت بانک‌ها قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار مدیرعامل شعب بانک سپه استان بر رعایت موازین شرعی، توجه به اهداف رهبر معظم انقلاب و تسهیل خدمات و تکریم مردم در بانک‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام مصطفی محامی  در دیدار مدیرعامل شعب بانک سپه سیستان و بلوچستان با او گفت:  مردم این استان مردمانی شریف، نجیب و صبور هستند که شادی دل آن‌ها رضایت الهی و نیز پیامبر اکرم(ص) را در پی خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان گفت: گزارش ارائه شده در خصوص عملکرد بانک سپه مبنی بر عملیاتی سازی بیانات رهبر معظم انقلاب است که چنین چیزی دارای اهمیت و ارزش مضاعف بوده چرا که گسترش خدمات عامل تحکیم پایه‌های نظام اسلامی خواهد شد.

  محامی   به تاثیرگذاری مثبت یا منفی بانک‌ها در اقتصاد، معیشت مردم و آبادانی کشور  گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و گلایه مردم از بانک‌ها اگر بتوانید ذهنیت‌ها را تغییر داده و برای سایر بانک‌ها تبدیل به یک الگو شوید کار بسیار شایسته و تاثیر گذاری است.

او    بر لزوم رعایت موازین شرعی، توجه به اهداف رهبر معظم انقلاب، تسهیل خدمات و تکریم مردم  گفت: گاهی خدمات دارای پیچ و خم های اداری است که از شیرینی کار کم کرده و کام مردم را تلخ می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن از هیچ تلاشی برای ایجاد نا امیدی در سطع جامعه دریغ نخواهد کرد و خدمات شما برای مردم امید آفرین و کمک کننده است.

امام جمعه زاهدان اطلاع‌رسانی بیشتر خدمات صورت گرفته را خواستار شد و گفت: اطلاع رسانی خدمات بانکی از جهات مختلف تاثیر گذار بوده. ابتدا اینکه میزان مراودات و سرمایه‌گذاری‌ مردم در بانک بیشتر می‌شود و در گام دوم خدمات نظام را بیان می‌کنید و محل رجوع نیازمندان خواهید بود که چنین چیزی عامل خرسندی مردم است.

او گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر امیدآفرینی در سطح جامعه تاکید دارند و ایشان از مصادیق بارز امیدآفرینی در سطح جامعه هستند.

مدیرعامل شعب بانک سپه سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بانک سپه پس از ادغام با چندین بانک نظامی گفت: بانک سپه در زمینه هم سویی با سیاست های کلان دولت، برنامه ها و اقدامات گسترده ای را تهیه کرده و دستاوردهای زیادی داشته است.

محمد بازاری گفت: بانک سپه در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان به صورت حرفه‌ای گام های بلند و اساسی برداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار