یادواری دو شهید روحانی که همسن بودند و در یک روز و در یک سنگر شهید شدند در شهر زاویه برگزار شد.

به مناسبت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش یادواره شهدای روحانی و دو شهید روحانی همدل و همراه شهرستان زرندیه در جوار مزار شهدای شهر زاویه برگزار و در این مراسم از خانواده این دوشهید با اهدای لوح و چفیه متبرک شده به دست مقام معظم رهبری تقدیر و تجلیل شد و در پایان مراسم مزار شهدای شهر زاویه گلباران و عطر افشانی شد.

این دو شهید حجت الاسلام سید علی طبا طبائی و شهید حجت الاسلام علی اکبر دانش هردو متولد ۱۳۴۵ و هر دو در تاریخ ۱۳۶۵/۰۴/۲۱ در منطقه مهران در یک روز و در یک سنگر به فیض بزرگ شهادت دست یافتند.

حجت السلام حدادی مسئول برگزاری یادواره این دوشهید گفت: یادواره شهدای روحانی گرانقدر شهرستان زرندیه به یاد دو شهید گرانقدر سید علی طباطبایی و علی اکبر دانش به لطف خدا و ایزد منان در شهر زاویه و گلزار شهدا به همت تمام دوستان و همت گروه‌های جهادی مستقر در شهرستان در به خوبی برگزار شد.

حجت السلام حدادی گفت: برای برپایی این مراسم حدود ۱۰ روز رفقای جهادی تلاش کردند و امیدوارم که انشالله تمام ما پیرو و راهرو خط شهدای عزیزمان باشیم و مارا روز قیامت شفاعت کنند و در عرصه محشر انشالله جزو رو سفیدان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.