دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی ریاست جمهوری از افزایش ۲ برابری شرکت‌های دانش بنیان تا پایان سال خبر داد.

پرویز کرمی گفت: نوپیا یکی از ساختارهای سازمانی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شکل گرفته است و می‌تواند سرشبکه یا "هاب ملی" این کار در دل خانه‌های خلاق و نوآوری یا خانه‌های خلاقی که در مناطق کم برخوردار ایجاد می شود باشد.

او افزود: نوپیا، مخففی از «نوآوری و پیشرفت ایران» نیز است که به خواست عمومی ایرانیان برای خلق نحوی دیگر از زیستن، مبتنی بر بوم و فرهنگ و تاریخ و تمدن ایرانی اسلامی‌ در جهان جدید اشاره دارد.

دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام یک رویدادی را با نام نوپیا تشکیل داد و به دنبال این است یک خانه خلاق نوآوری که به صورت خصوصی است راه اندازی کند، با دستور رئیس جمهور در هر سفر استانی باید ۵ خانه نوآوری تشکیل شود.

خانه خلاق و نوآوری برای جوانانی است که یک ایده دارند و میتوانند با مراجعه به این مرکز ایده خود را مطرح کنند و با کمک های تجربی، مالی، بازار، محصول و ایده خودرا به مرحله اجرایی برسانند.

به گفته‌ی کرمی، اکنون ۶۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور داریم که بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تا پایان سال باید ۲ برابر شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین مرتضایی فرد
۰۹:۵۷ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سروران بزرگان این مطلب را به گوش تصمیم سازان برسانید.
شرکتهای دانشبنیان تا حد معرفی خود پشتیبانی می شوند .نه اینکه رسیدگی به انان کافی باشد نه در حدی که سرمایه ای از کشور از دست نرود هستند .
پژوهشگرانی را دریابید که در بین راه پژوهش به گدایی افتادند .ناجی اب وکشاورزی ایران در فقر مرد.مقنی دانشمند وزمین شناسی که شاگردانش مدعی نجات اب کشور وکشاورزی وریشه کنی فقر وبیکاری در روستا ها هستند مرد.اما به محرمی نرسید.
پون می گفت من از زمین مطلع گردیدم مقدار اب سفرها را تا یین می کنم سال قحطی وخشک شدن چاه اب یا قنات شما را می دانم ودر عمل اثباط کرد می داند
این قشر را در یابید.
محل ومعوایی که به راحتی گذاشتن پول در بانک بشود ایده واختراع ثبت نمود را راه اندازی کنید .راه اتصال پژوهش گران بی نام ونان را همولر کنید .اگر دولت این اقدام را هم اکنون انجام دهد براحتی از هزینه های انتقال اب از دریاها تا مدتی نجات می یابد تا سر فرصت به ان رسید.کشاورزی به جایی می رسد که رسول خدا فرمودند
شما را خدا راه را به اندیشمندان مستضعف هموار کنید نه برای انان که برای فرزندان خود.انها در سایه این تفضلات الاهی به اغنا هم اکثرا می رسند .چرا که دیده شده با دشمنان حاظر به معامله نشدند ÷
Iran (Islamic Republic of)
مهران پیراسته نیک
۰۴:۴۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
این همه شرکت دانش بنیان تو کشور هست به چه درد مردم خورد از محصولات دانش‌بنیان یه جوراب نانویی بود و یه دستمال نانویی خاک بر سرتون
آخرین اخبار