نیرو‌های اورژانس استان همدان در ۲ بخش المپیاد علمی و عملی اورژانس غرب کشور رتبه نخست را کسب کردند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت: نیرو‌های اورژانس این استان در ۲ بخش پزشک ارتباطات و هدایت عملیات رتبه نخست المپیاد علمی و عملی اورژانس غرب کشور را کسب کردند.

عباس اولیا سمیع گفت: نخستین المپیاد علمی و عملی غرب کشور به مدت ۲ روز با حضور ۲۷ نفر از برگزیدگان نیرو‌هایی از اورژانس ایلام، کردستان، کرمانشاه، دانشکده اسدآباد و همدان به میزبانی اورژانس همدان برگزار شد.

 ۶ نفر از نیروی برگزیده اورژانس همدان در این المپیاد حضور داشتند.

او افزود: این المپیاد در چهار بخش تکنسین فوریت‌های پزشکی، پزشکان ارتباطات ۱۱۵، کارشناسان ارتباطات ۱۱۵ و کارشناسان هدایت عملیات برگزار شد.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان می گوید: آزمون از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به صورت کتبی و عملی در زمینه قطعه شناسی آمبولانس، شناخت اقلام و تجهیزات پیش بیمارستانی و آمادگی جسمانی برگزار شد که کردستان رتبه اول و اسدآباد رتبه دوم را در این بخش کسب کرد.

اولیا سمیع گفت: همچنین از پزشکان ارتباطات ۱۱۵ آزمون کتبی و آسکی دریافت شد که خانم کاظمی از اورژانس همدان رتبه نخست این دوره از المپیاد را از آن خود کرد.

او گفت: ۲ نفر از پرسنل ارتباطات و کارشناسان ارتباطات ۱۱۵ اورژانس کردستان نیز پس از آزمون کتبی و آسکی رتبه برتر را به خود اختصاص دادند همچنین در حوزه هدایت عملیات آقای همتی از اورژانس همدان رتبه نخست این المپیاد را کسب کرد.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان افزود: این المپیاد بر اساس شیوه نامه اورژانس کشور توسط اورژانس کشور همه ساله برگزار می‌شود

اورژانس ۱۱۵ استان همدان نیز امسال میزبانی غرب کشور را عهده‌دار بود که با دعوت از کارکنان برتر استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و شهرستان اسدآباد، آزمون علمی و عملی بین کارکنان عملیاتی، ارتباطات، هدایت عملیات و پزشکان ارتباطات برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.