مدیرآموزش وپرورش بافق گفت: همزمان با سراسر کشور، ۷۹۴ نفر از دانش آموزان بافقی در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی فیزیک، هنر و زبان خارجی در کنکور ۱۴۰۱ به رقابت می‌پردازند.

سید جواد میرجعفری گفت: ۷۹۴ داوطلب کنکور شامل ۲۵۵ پسر و ۵۳۹ دختر در چهار روز از چهارشنبه تا شنبه باهم به رقابت می‌پردازند.

به گفته او در گروه آزمایشی هنر ۱۱۶ دختر و ۴۲ پسر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۱۵۴ دختر و ۳۴ پسر، در گروه علوم ریاضی ۴۹ دختر و ۹۱ پسر، در گروه علوم تجربی ۱۳۴ دختر و ۶۳ پسر و در گروه آزمایشی زبان خارجه ۸۶ دختر و ۲۵ پسر ثبت نام کردند.

میرجعفری می‌گوید: بعد از چندین سال برای اولین بار مجری برگزاری کنکور به آموزش وپرورش واگذار و سعی شده است تا زیرساخت‌ها و فضای مطلوب برای داوطلبان آماده شود.

او گفت: آزمون در روز چهارشنبه در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی واقع در اداره ورزش وجوانان، پنجشنبه در چهار حوزه شامل سالن دبیرستان شرف واقع در خیابان شیخ محمدتقی بافقی، مدرسه شهید رجایی واقع در خیابان مهدیه کوچه شهید فتوحی، سالن مدرسه راهنمایی نمونه اندیشه و سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی و در روز‌های جمعه و شنبه نیز در سالن هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.