افتتاح بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور (پارک آبی) ظرف سه ماه آینده در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

اصغر رشنو گفت : بزرگترین مجموعه تفریحی سرگرمی غرب کشور، در محل سابق استخر پاسارگاد کرمانشاه واقع در محله کارمندان درحال احداث است.

به گفته معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه این پروژه با مجوز میراث فرهنگی استان در زیربنای ۴۷۰۰ مترمربع احداث شده و هم اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تنها نصب تجهیزات آن باقی مانده است.

تا بحال برای این پروژه حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده، در حال حاضر سرمایه گذار بخش خصوصی این پروژه در حال نصب تجهیزات خریداری شده است و در هفته دولت امسال با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

سرسره‌های آبی هیجانی این پروژه ۱۳ متر ارتفاع و ۱۳۰ متر طول دارد که نمونه مشابه آن را در هیچ جای دیگر کشور نداریم.

رشنو از استخر‌های کودکان و بزرگسالان، رستوران، سالن بدنسازی، آب درمانی، ماساژ درمانی، اتاق نمک، سونای خشک، جکوزی و ... به عنوان دیگر فضا‌های در نظر گرفته شده برای این پروژه نام برد و گفت: هر گردشگری می‌تواند یک روز کامل خود را در این پارک آبی سپری کند که این مسئله برای کلانشهر کرمانشاه که یکی از مقاصد مهم کردشگری غرب کشور است، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 نزدیکی به مراکز گردشگری استان همچون تاق بستان، پارک کوهستان، هتل‌ها و... از مزیت‌های مهم پارک آبی کرمانشاه است این پروژه می‌تواند در ماندگاری گردشگران عراقی هم در کرمانشاه موثر باشد.

 ۹۰ درصد از اعتبارات هزینه شده برای این پروژه از محل آورده سرمایه گذار بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نشاط
۱۰:۵۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
ایول