مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: آزمون سراسری در شهرستان شادگان با رقابت یک هزار و ۹۹۷ داوطلب در ۱۷ حوزه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

امیر حداد پور گفت: مجموع این تعداد از داوطلبان کنکور گروه هنر ۵۶ نفر که شامل ۴۶ زن و ۱۰ مرد، گروه ریاضی ۱۱۳ نفر که شامل ۲۸ زن و ۸۵ مرد، گروه انسانی ۱۰۳۸ نفر که شامل ۶۱۱ زن و ۴۲۷ مرد، گروه تجربی ۶۲۵ نفر که شامل ۴۰۴ زن و ۲۲۱ مرد و گروه زبان خارجه که شامل ۱۶۵ نفرکه ۹۴ زن و ۷۱ مرد شرکت می‌کنند که این تعداد شرکت کننده با هم به رقابت می‌پردازند.

او می گوید: از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر، با همراه داشتن ماسک و رعایت کامل نکات امنیتی کنکور (عدم همراه داشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و…)، در جلسه آزمون حاضر شوند و اولیای محترم نیز از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

مدیر آموزش و پرورش شادگان می گوید: کنکور سراسری ۱۴۰۱ از چهارشنبه ۸ تیر تا شنبه ۱۱ تیر به مدت چهار روز و در پنج رشته تحصیلی برگزار می‌شود.

حداد پور در پایان گفت: روز‌های هشتم، نهم و دهم و یازدهم تیر آزمون کنکور سراسری امسال در شادگان همزمان با سایر نقاط کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.