رئیس پلیس راه استان اصفهان از افزایش برخورد ۱۶ درصدی با تخلفات حادثه‌ساز در راه‌های برون‌شهری استان اصفهان طی سه ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع گفت: با توجه به اینکه تخلفات حادثه‌ساز تخلفاتی هستند که در صورت ارتکاب آن‌ها توسط راننده احتمال افزایش تصادفات یا حتی ایجاد حوادثی جبران‌ناپذیر وجود دارد، پلیس راه استان برخورد با این تخلفات را در تمام فصول سال دنبال می‌کند.

پلیس راه استان اصفهان با استفاده از تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس در سه ماهه نخست امسال اقدام به اجرای طرح تشدید برخورد با این تخلفات کرده است که درپی آن شاهد افزایش ۱۶ درصدی برخورد با این تخلفات در استان بودیم.

او درمورد برخی رانندگان که از نمره منفی تعریف شده برای این تخلفات اطلاعی ندارند، گفت: تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی برای راننده هستند و به محض ارتکاب تخلف و اعمال قانون، نمره منفی تعریف شده در سوابق گواهینامه راننده متخلف درج می‌شود.

برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، محرومیت و ممنوعیت‌هایی برای این رانندگان درنظر گرفته شده است که به محض به حد نصاب رسیدن نمرات منفی، ممنوعیت و محرومیت‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان می‌گوید:تیم‌های گشت پلیس راه استان اصفهان با رانندگان مرتکب تخلفات حادثه‌ساز برخورد می‌کندبه همین خاطر رانندگان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت خود قرار دهند و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز که عواقب بدی برای رانندگان یا سایر کاربران راه دارد، پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.