جراحان زیبایی که تصاویر برهنه مراجعان را منتشر می‌کنند!

جمعی از مخاطبان با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من ، خواستار برخورد با برخی پزشکان جراحی زیبایی که تصاویر نیمه عریان و عریان مراجعان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند، شده‌اند.

رواج جراحی‌های زیبایی در کشور به ویژه نزد بانوان بازار داغی بین مراکز جراحی زیبایی و متخصصان این حوزه پزشکی ایجاد کرده است. این جراحی‌ها هزینه‌های زیادی به دنبال دارد و غالبا در نزد قشر متمول جایگاه خاصی دارد.

در این میان فضای مجازی محل مناسبی برای تبلیغ جراحی‌های زیبایی از سوی پزشکان این حوزه است؛ به طوری که برخی از این پزشکان با انتشار تصاویر نیمه عریان برخی مراجعه کنندگان خود در حین انجام جراحی‌های زیبایی، باعث اعتراض برخی از مردم شده‌اند.

این افراد در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با راه اندازی پویشی خواستار برخورد با این اقدام نامطلوب از سوی برخی پزشکان حوزه زیبابی شده‌اند.

آن‌ها در این پویش مردمی بیان داشته‌اند:‌پزشکان زیبایی برای تبلیغ کار خود با ایجاد صفحات زیادی در اینستاگرام اقدام به انتشار عکس‌ها و فیلم‌های عریان و نیمه عریان از متقاضیان خود می‌کنند؛ لذا از قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواستار برخوردی قاطع با این هنجارشکنان هستیم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
دادستانی باید ورود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۱
باید پرونده طبابت و مدرک تحصیلی آنها باطل شود
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۴۶ ۱۰ تير ۱۴۰۱
وقتی تربیت فرزندان مون بر پایه بی نظمی و رهایی باشه وضع فعلا اینطوره با یک تبلیغات به هر کاری دس میزنن چون عزت نفس ندارند

دوره تربیت فرزند از بدو تولد تا 7 سالگی
والدین ایرانی این دوره پایه تربیتی و رها میکنن با بچه مثل اسباب بازی رفتار میکنن فرزند هم وقتی به سن بالا میرسه برای رسیدن ب دیدن شدن و کسب عزت نفس به هر کاری دس میزنه
عمل بینی تو ایران فاجعه هس قیافه اکثر جوانان مثل هم میشه کپی همدیگه این چه وضعشه

رفتار ضد هنجار رو از نوجوان و جوان می بینید لطفا سرزنش شون نکنین این رفتارها بازتاب بدتربیتی شون توسط والدین شون تو دوره کودکی

مقصر اصلی والدین هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۹ تير ۱۴۰۱
دوباره چند نفر که اصلا معلوم نیست پزشک هستند یا نه غلطی کردند و باب عقده گشایی حسودان علیه پزشکان باز شد.
قاضی هم بوده که روابط نا مشروع با زنان داشته. معلمی هم بوده که روابط جنسی با دانش آموزان داشته . آیا باید نوشت قضات چنان کردند معلمان چنین کردند ؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۹ تير ۱۴۰۱
خانم یکی از دوستان برای جراحی لیپوساکشن به دکتر مراجعه کرد مدتی بعد عکس کاملا"عریان این خانم با کلیه جزئیات قبل و بعد از عمل در اینترنت بود زمانیکه شوهرش متوجه شد کار به جدایی کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
دکتر های بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۱
قیافه و صورتی که خدا مشخص کرده از همه چیز زیباتر است ، شاید برای ما بهتر باشد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
نامردهای شارلاتان این ها دکتر نیستند. کسی که از احساسات زنان خود کم بین سوءاستفاده می کند تا جیب خود را پر کند و جیب شوهران بیچاره آنان را خالی کند طبیب نیست بلکه یک کلاه بردار حرفه‌ای است
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۲:۳۷ ۰۸ تير ۱۴۰۱
بابا نخواستیم کام لب شکری جراحی کنی. نخواستیم دکتری بگیری آنومالی های مادرزادی بیماران را درمان کنی. دست از صورت و سیرت جوانان و نوجوانان ما بردارید. دکتر بسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۸ تير ۱۴۰۱
اگر فرزند خودت هم لب شکری بود همینطور شر و ور میگفتی ؟؟!!! آیا از این جراح به اون جراح میرفتی و التماس میکردی ؟؟!!!و موش میشدی ؟؟
آخرین اخبار