دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: نتایج ورزشکاران در جام کازانوف نشان داد که می‌توانیم در بازی های کشور‌های اسلامی افتخارآفرینی کنیم.

علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره عملکرد ملی پوشان در  مسابقات جام کازانوف گفت: نتایج  ورزشکاران در این مسابقات نشان داده که دو و میدانی می‌تواند  در رویداد‌های مهمی همچون کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی توانمند باشد و   برای کشورمان افتخار کسب کند. مسابقات جام کازانوف یکی از ملاک‌های انتخاب تیم ملی برای بازی‌های کشور‌های اسلامی بود که   ان شا الله در هفته آینده ترکیب تیم ملی نهایی می‌شود و آماده برای مسابقات می‌شود.  

 تیم ملی دو و میدانی کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام کازانوف با کسب سه مدال طلا،   ۲مقام چهارمی و یک مقام پنجمی به کار خود پایان داد.


بیشتر بخوانید


رضایی گفت: برای اینکه حضوری باکیفیت در بازی‌های کشور‌های همبستگی اسلامی داشته باشیم، تصمیم گرفتیم برخی دو و میدانی‌کاران را به چند مسابقه از جمله باکو، ترکیه و قزاقستان بفرستیم، خوشبختانه  بانوان ما در باکو توانستند به نتایج خوبی برسند که می‌توان به درخشش پریچهر شاهی اشاره کرد که توانست رکورد ملی دوی ۳ هزار متر ایران را ارتقا دهد. فرزانه فصیحی پس از چند سال رکورد ملی ایران را در ماده ۱۰۰ متر در ترکیه جا به کرد. ان شاالله  در قونیه حضوری موفق داشته باشیم.

مسابقات کشور‌های اسلامی طی روز‌های ۸ تا ۱۰ آگوست برابر با ۱۷ تا ۲۷ مرداد، در شهر قونیه ترکیه و در ۲۷ رشته ورزشی برگزار می‌شود که دو و میدانی هم در این مسابقات حضور می‌یابد.

رضایی درباره وضعیت حدادی  و تفتیان گفت:  شرایط حدادی در آمریکا خوب است و در آنجا تمرین می‌کند تا به فرم آمادگی برسد.  ان شاالله او در قونیه نتیجه خوبی بگیرد. تفتیان هم چند روزی است در جامائیکا تمرینات خودش را زیر نظر مربی خارجی خود شروع شده و تا زمان حضور در قونیه در آنجا  اردو دارد. این ورزشکار  هم دنبال این است تا از لحاظ بدنی در بهترین شرایط قرار بگیرد. تفتیان هم به همراه حدادی جز امید‌های ما برای کسب مدال هستند.

احسان حدادی و حسن تفتیان برای برپایی اردو و انجام چند مسابقه راهی آمریکا و جامائیکا شدند تا برای مسابقات کشور‌های اسلامی آماده شوند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار