مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با مشارکت وزارت نفت ۱۴ پروژه راهداری با ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار در استان در حال اجراست.

کلیم اله وثوقی با بیان اینکه ۷ پروژه در حوزه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانواربا ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار و ۷ پروژه دیگر نیزدر حوزه رفع نقاط پرتصادف استان با صد میلیارد ریال اعتبار توسط راهداران در سراسر استان در حال اجراست گفت: این ۱۴ پروژه از محل سفر ریاست جمهوری و با کمک وزارت نفت برای استفاده مردم در حال آماده سازی است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌ها با اشاره به اینکه کمک به تکمیل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی سه راهی کرین-تیل، خان کندی، قشلاق ملا تقی قنبر، قشلاق حاج بایندرو، ولی بیگلوو همچنین سیاوش کندی بطول ۲۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال از پروژه‌های فعالی است که از محل مشارکت وزارت نفت در استان در دست اجراست گفت: عملیات زیرساخت گردشگری منطقه نمونه فندقلو و آبی بیگلو نیز از این محل در حال تکمیل است.

وثوقی پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه تکمیل روشنایی و ایمن سازی پیچ بعد از فرودگاه اردبیل را یادآور شد و گفت: این پروژه بطول ۳ کیلومتر فعال است.

او از آماده بودن سه پروژه مهم تعریض پل و پیچ قصابه، ایمن سازی سرازیری شرفه –گرمی، احداث و تعریض پل عنبرلو و بهسازی جاده تازه کند- پارس آباد برای اجرای آسفالت ریزی خبر داد و گفت: به جز تکمیل دو دستگاه پل طول این پروژه‌ها هزار و صد متر است که از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد برخوردار هستند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل کمک به اجرای دو مورد شیبراهه فرار قبل از پیچ رانش در محور سرچم را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای راهداری استان با کمک وزارت نفت عنوان کرد و گفت: احداث تقاطع غیر همسطح ورودی نمین بطول ۸۳۰ متر و تعریض و ایمن سازی داخل روستای اسد کندی نیز بطول ۵۰۰ متر در حال اجراست.

وثوقی اجرای فعال این پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی بالای طرح‌ها را بسیار موفق دانست و گفت: انتظار می‌رود عملیات اجرائی این پروژه‌ها تا پایان شهریور ماه خاتمه یافته و تقدیم مردم استان اردبیل شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.