سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برگزاری سومین جشنواره گل نیلوفر در استان خبر داد.

علی‌شفیعی از برگزاری سومین جشنواره گل نیلوفر در مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره بومی و محلی از روز شنبه ۱۱ تیر ماه امسال به مدت دو هفته در شهرستان بابلسر-رودبست برگزار می‌شود.

او می‌گوید: گلگشت عکاسان مازندرانی، برنامه شادمانه نیلوفرانه، مسابقات پرواز بادبادک‌های دست‌ساز، نمایشگاه نقاشی نیلوفران آبی و اجرای مسابقات خانوادگی و بازی‌های بومی و محلی از جمله برنامه‌های متنوع در تقویم روز‌شمار این جشنواره است.»

شفیعی از تالاب زیبای گل‌های نیلوفر به عنوان یکی از ظرفیت‌های کم‌نظیر طبیعی مازندران یاد کرد و گفت: امیدواریم با تکرار این جشنواره‌های بومی و محلی، در سال‌های آینده شاهد تبدیل این منطقه به مقصد گردشگری فصلی باشیم.

مهمانان و همراهان می‌توانند با حضور در جشنواره در کنار تماشای چشم‌انداز‌های بی‌نظیر از تالاب زیبای گل‌های نیلوفری روستای رودبست-بابلسر از غرفه‌های صنایع دستی، بازارچه سنتی و بومی محلی، بازدید و از امکانات تفریحی و گردشگری ایجاد شده استفاده کرده تا لحظاتی خوش و دل‌انگیز را تجربه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.