مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداراتی که اخطار کتبی دریافت کرده و یا برق آنها قطع شده است همچنان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

جمال معتمدی زاده گفت: ۲۱ دستگاه دولتی الگوی مصرف را رعایت نکردند و اخطار برای آنان صادر و برق ۷ دستگاه قطع شد.

او می گوید: همچنین شرکت توزیع نیروی برق براساس دستورالعمل های سازمانی برق ادارات دولتی و مُشترکان پُر مصرف را که الگوی مصرف را رعایت نکنند قطع می کند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  استان، برخی ادارات که در روزهای گذشته اخطار کتبی دریافت کرده و یا برق آنها قطع شده است همچنان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

 معتمدی زاده می گوید: ادارات جهاد کشاورزی، صمت، آب منطقه‌ای، بهزیستی، استانداری و استاندارد استان همچنین تأمین اجتماعی سی‌سخت، بانک‌های صادرات و تجارت گچساران، دادگستری، اداره زندان ،اداره راه و شهرسازی و امور آب گچساران و اداره مخابرات بهمئی اخطار دریافت کرده‌اند.

او گفت: اداره کل جهاد کشاورزی، صمت، آب منطقه‌ای و بهزیستی استان همچنین اداره تأمین اجتماعی سی‌سخت و ادارات امور آب و راه و شهرسازی گچساران به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و پُر مصرفی اکنون قطع شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از مدیران ادارات دولتی، بانک‌ها و مشترکان برق بخش خصوصی خواست در رعایت الگوی مصرف برق نهایت دقت را داشته تا برق آنها قطع نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.