سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امکان ثبت‌نام و واریز وجه در بخش دانش‌آموزی بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی تا ۲۲ تیرماه تمدید شد.

آقای امیریان گفت: دبیرخانه این جشنواره در اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام و واریز وجه در بخش دانش‌آموزی دانش‌آموزی بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی را تمدید کرد.

با توجه به برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری و همچنین بی اطلاعی بعضی از دانش‌آموزان از نکات زیر، امکان واریز وجه و ثبت‌نام تا ۲۲ تیرماه فراهم شد.

در این دوره از جشنواره درج نام پژوهش‌سرا اختیاری شده است تا دانش‌آموزانی که دسترسی به این نهاد ندارند نیز بتوانند در جشنواره شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


اگر طرحی پیش از این در هر جشنواره، مسابقه یا رقابتی شرکت کرده باشد می‌تواند در جشنواره جوان خوارزمی نیز شرکت کند.

در این دوره لازم است خلاقیت و نوآوری طرح در ویدئویی سه دقیقه‌ای بیان شود، ولی کیفیت فیلم اهمیت چندانی ندارد و دانش آموز می‌توانید با یک گوشی ساده نیز این فیلم را تهیه کند، داوران به محتوای صحبت توجه خواهند کرد.

جشنواره جوان خوارزمی تنها جشنواره دانش‌آموزی است که مشابه المپیاد‌های علمی امتیاز و سهمیه کنکور دارد.

در دوره بیست و سوم برای برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دوره‌ای چند روزه برای آشنایی با تجاری‌سازی طرح‌های برگزیده برگزار شد و در این دوره و دوره‌های آینده نیز چنین برنامه‌هایی خواهیم داشت.

دانش‌آموزانی که تاکنون موفق یه ثبت‌نام نشده‌اند تا پایان روز ۲۲ تیر مصادف با بزرگ‌داشت خوارزمی، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام، واریز وجه و بارگذاری مستندات طرح خود نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار