استاندار کرمانشاه گفت: حدود ۵ ماه است که طرح جامع مرز پرویزخان همچنان راکد مانده و گمرک هیچگونه اقدامی برای انجام آن انجام نداده‌ است.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه با برخورداری از ۵ مرز رسمی و یک بازارچه، دارای ظرفیت بسیار بالایی برای مبادلات تجاری با ۲ بخش عربی و کردی عراق است.

به گفته استاندار کرمانشاه با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که داریم باید صادرات خام فروشی را در استان کرمانشاه تعطیل کنیم، هیچگونه صادرات خام فروشی نباید داشته باشیم باید با فرآوری بهتر صادرات محصول داشته باشیم، چرا برند این استان باید در جایی دیگر فرآوردی و به نام آنجا تمام شود.

از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مرز‌های مبادلاتی استان استقبال می‌کنیم، بخش خصوصی باید پیشنهاد خود را در زمینه ایجاد سردخانه‌ها، یا انبار‌های نگهداری کالا و دیگر خدمات ارائه دهد و دستگاه‌های مربوطه هم باید بستر‌های لازم را برای این سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

اجرای طرح جامع ساماندهی اصولی و اساسی پایانه‌ی مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین با محوریت وزارت راه و شهرسازی، با جدیت دنبال می‌کنیم.

او رفع نیازمندی‌های استان را در اولویت دانست و از ممنوعیت خروج بدون مجوز هرگونه نهاده‌های دامی، کاه و کلش از استان خبر داد.

بازار نباید رها شود، نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان همچنان ادامه داشته باشد و با شناسایی کالا‌های متأثر از نرخ ارز ترجیحی مطابق با دستورالعمل وزارتی که قیمت این کالا‌ها را ساماندهی می‌کنند، اجازه سوءاستفاده را به سودجویان ندهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.