عوامل برنامه لذت فوتبال امروز با حضور در روابط عمومی سازمان صدا و سیما در ابتدا به صورت مستقیم با مخاطبان برنامه به صورت تلفنی صحبت کردند و سپس در نشست خبری شرکت کردند.

ملک آبادی سرپرست گروه تولیدات شبکه ورزش گفت: ما امروز با بیش از صد نفر تلفنی صحبت کردیم و مردم اقبال خوبی نسبت به برنامه ما دارند. بیشتر تماس‌هایی که داشتیم برای آوردن کارشناس در برنامه بود که ما هم علاقه داریم این کار را انجام دهیم، اما در کشور ما کارشناس فوتبال خارجی که روی لیگ‌های مختلف مسلط باشد، نداریم. رسول مجیدی و نیما دلاوری ۲ مجری برنامه از خیلی از کارشناسان فوتبال، اطلاعاتشان بیشتر است و خودشان کارشناس هستند. به همین دلیل افراد زیادی پیدا نمی‌شوند که بتوانند این ۲ را قانع کنند.

راضی نگه داشتن همه مردم سخت است

محسن اخوان مسئول محتوایی برنامه لذت فوتبال گفت: امیدواریم کانال ورزش تبدیل به شبکه ورزش شود و ما منتظر این اتفاق هستیم. مردم به تیم‌های مختلف زیادی علاقه دارند و راضی نگه داشتن همه آن‌ها سخت است. ما برای پخش بازی‌ها بیشتر شرایط جدولی و حساسیت مسابقات را در نظر می‌گیریم و سعی می کنیم همه طرفداران را راضی کنیم.

دوست ندارم ویرال شوم

رسول مجیدی مجری برنامه لذت فوتبال گفت: در ابتدایی که این برنامه ساخته شد قرار بود افراد معروف مثل پژمان جمشیدی این برنامه را اجرا کنند و من بسیار ناراحت و نگران بودم، اما خداروشکر پژمان نیامد و من مجری برنامه شدم.  خیلی‌ها به من می‌گویند چرا کاری نمی‌کنی که وایرال شوی و دیده شوی، اما تا یک حرف خاص نزنی دیده نمی‌شوی و من هم دوست ندارم اینطور وایرال شوم.

لذت فوتبال پربیننده‌ ترین برنامه سازمان است

نیما دلاوری دیگر مجری این برنامه هم در این نشست عنوان کرد: قسمت اولی که من آمدم، لذت فوتبال پربیننده‌ ترین برنامه سازمان بود و این کار من را بسیار دشوار می‌کرد و آن حاصل تلاش رسول مجیدی و مهدی توتونچی بود. برنامه لذت فوتبال یکی از مردمی‌ترین برنامه‌های تلویزیون است و برای همه دلنشین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار