نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغاتی برای تحریک مردم به میدان آمده اند، اما صداقت مسئولین ما، باور مردم را استوار می‌کند.

آیت الله عبادی در دیدار با قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: تبلیغ و آگاهی دادن به مردم در اجرای طرح‌های مختلف دولت بسیار کارساز است و نیازمند پشتوانه تبلیغی قوی است.

او گفت: رئیس جمهور با ایمان و تصمیمی که داشت با جرأت طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را اجرا کرد که اهل سیاست می‌گویند مثل دولت‌های گذشته می‌توانست این طرح را اجرا نکند و یا به آخر دولت موکول کند، اما با صداقت و توکل به خدا دست به اقدامات گوناگون در زوایای مختلف زد و خودش هم در هفته حتی یک روز استراحت ندارد.

آیت الله عبادی گفت: برنامه‌های تبلیغاتی برای کارشکنی، تحریک مردم و جلوه دادن معکوس به میدان آمد اما رئیس جمهور خم به ابرو نیاورد و کارش را انجام داد و ادامه می‌دهد و خود این صداقت، باور مردم را استوار می‌کند و تیر دشمنان به سنگ می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسائل تبلیغاتی تریبون خاص خودش را دارد و تاثیرگذاری روی افکار عمومی منحصر به تربیون تبلیغاتی اصطلاحی نیست، گفت: آگاهی دادن به مردم خودش کارساز است و مردم ایران و مردم جهان امروز متوجه شدند که مشکل کار جهان کجاست؛ لذا ملت‌های کشور‌های غربی حکام خود را برنمی‌تابند و متخصصین فن در خود آمریکا و دولتمردان سیاسی این کشور هم بحث تجزیه آمریکا و فروپاشی آن را مطرح می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: مشاهد می‌کنید که سرود سلام فرمانده در چه مدت کوتاهی از شرق تا غرب و همه جهان را درنوردیده است، این‌ها علامت این است که ملت‌ها سوپربنزین و آماده اشتعال هستند.

آیت الله عبادی گفت: باید تبلیغات صحیح انجام شود یعنی هم محتوا و هم انگیزه در تبلیغات منعکس شود و در این زمینه به صورت جمعی باید تصمیم‌گیری شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم ما امروز بسیار شرایط خوبی دارند، اما اطلاع‌رسانی کم است، یا نامنظم است و یا اولویت و تناسب ندارد و باید مردم را در این جهت کمک کنیم.

او گفت: جوان و نوجوانانی که می‌بینید با چه کیفیتی در صحنه هستند را نباید تنها بگذاریم و آن را به دشمن بسپاریم؛ برنامه سلام فرمانده را دیدید در بیرجند با چه کیفیتی اجرا شد و خود خواننده این سرود گفت که از حدود ۲۷۰ اجرایی که داشتم، کیفیت خراسان جنوبی منحصر به فرد است.

رئیس جمهور تابستان به خراسان جنوبی می آید

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: در همین فصل تابستان، میزبان سفر دوم رئیس جمهور خواهیم بود.

او گفت: بنا بر اخبار نهاد ریاست جمهوری، دور دوم سفر‌های حجت الاسلام رئیسی در همین تابستان، تیر یا مرداد آغاز می‌شود.

قناعت گفت: سعی ما بر این است که خراسان جنوبی استان اول یا دوم باشد که این دور سفر‌ها را میزبانی می‌کند، چرا که تجربه ثابت کرده هر استانی که زودتر میزبان سفر‌ها باشد، زودتر هم از اعتبار مصوبات برخوردار می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تزریق سریع‌تر اعتبارات، تحقق مصوبات را سرعت می‌بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.